Aviseringar
Rensa alla

Förbjöd min pojkvän att snacka med en tjejkompis


Ämnesstartare

Jag och min kille hade gjort slut i våras, efteråt började han träffa en ny tjej som kunde trösta honom för han var ledsen att vi hade gjort slut. Men det började gå lite överstyr, han pratade om henne ganska mycket med mig och det var alltid "K** har likadan tröja som dig, fast hon har två stycken, K** har också bott i samma kommun som dig i ett jättestort hus och blablabla" kändes lite som han skröt om henne, och dessutom så hade jag sett hur de kommenterade varandras bilder på facebook, alltid med massa blinkgubbar och kommentarerna var skrivet på ett sätt som jag uppfattade som flörtigt.

Förbjöd i alla fall honom att ens snacka med henne.

Efter det blev han konstig.

Och nu har han gjort slut med mig, vet ej om det hade något med att jag förbjöd honom att snacka med den där tjejen.

Var det fel av mig från början att göra såhär? [sad]


   
Citera

Fel fel fel.
Learn 2 B hum4n, m4n


   
SvaraCitera

LisaR:

Jag och min kille hade gjort slut i våras

LisaR:

Och nu har han gjort slut med mig,

Tror du missade att säga att ni blev tillsammans igen efter i våras?
hur som helst: skulle aldrig acceptera att min gf förbjöd mig att snacka med någon.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jo, precis, vi blev ihop igen. det är bra med ärliga svar, men frågan är om du hade skrivit med blinkgubbar och snackat så om en annan tjej? tänker inte försvara vad jag gjorde, men jag undrar bara om det är okej att bete sig så också som han gjorde, hade han inte snackat så mycket om henne hade det inte varit ett problem :/


   
SvaraCitera

LisaR:

Var det fel av mig från början att göra såhär? [sad]

Ehh ja. Vem tror du att du är liksom? Du äger knappast honom och du är inte hans mamma. Hade du accepterat om han förbjöd dig att prata med någon utav dina kompisar?


   
SvaraCitera

LisaR:

:/

Nej, givetvis gjorde inte han heller rätt. Men då var nog er relation rätt sprucken i kanterna ändå känns det som, och det bara var en tidsfråga.


   
SvaraCitera

Äh, du gör väl vad du kan. Han är en bitch som låter sej styras [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Men jag har aldrig sagt så om någon annan av hans tjejkompisar, ja, jag var jätteavundsjuk eftersom han pratade så gott om henne hela tiden och verkade imponerad av henne, men då gjorde jag väl fel, känns bättre att veta vad andra tycker är rätt, men nu när vi gjort slut kanske det ändå inte spelar jättestor roll :/


   
SvaraCitera

Conny:

Fel fel fel.
Learn 2 B hum4n, m4n


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nellnellnell:

Hade du accepterat om han förbjöd dig att prata med någon utav dina kompisar?

Ja, för den här tjejen hade riktat in sig redan i december på att hon ville ha honom, då var han och jag ihop, hon har alltid varit riktigt kär i honom och sagt det själv, hade det varit en sådan "kompis" som han hade förbjudit mig att prata med hade jag delvis förstått honom faktiskt


   
SvaraCitera

Förstår att han gjorde slut. Palla en slyna med kontrollbehov som flickvän.


   
SvaraCitera

Tickstart:

Äh, du gör väl vad du kan. Han är en bitch som låter sej styras [crazy]

Mmm,..


   
SvaraCitera

SilentScream:

Mmm,..

[crazy]


   
SvaraCitera

allt är ditt fel.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja du jag kan förstå dig faktiskt med det du har skrivit [sad] Du var svartsjuk och så klart kan man börja tänka saker då..dessutom med tanke på att han sa så mycket om henne och sånt i din närhet när ni var ihop...
Jag hade också känt att det hade varit obekvämt.
Jag har känt liknade med min kille förut när han pratade med en tjej som jag visste var kär i honom...jag sa att jag kännande mig hotad och att jag var orolig...Först tyckte han jag lät bara dum och förstod inte...men nästan lite tur så hade jag en kill kompis som jag hade känt länge och efter ett tag började min kille känns lika dant så vi pratade ut om det...
Och det löste sig tillslut [y]

Men jag tycker faktiskt inte att du låter som nån som vill kontrollera ditt ex utan du var bara svartsjuk och det hade du rätt att vara ! Synd att han inte kunde förstå dig dock [sad]


   
SvaraCitera