Aviseringar
Rensa alla

Förbjuden frukt


Ämnesstartare

Jag har börjat få riktigt mysiga och härliga känslor för en tjej som är så härlig som det går 😀 Det enda kruxet är att hon är upptagen, men, deras förhållande har både varit långt, svackigt och på senaste tiden utan glöd.

Tjejen i fråga nappar alltid på mina förslag när jag vill träffas, hon tvekar aldrig att träffa mig. Hon kom t o m hem till mig på hennes pojkväns födelsedag..

nu är frågan...ska jag hinta för henne att mina känslor är som de är?
Eller ska jag vänta ut dem? [confused]

Tja


   
Citera

Alltså, jag är ju lite emot det där med att ta för sig av förbjudna frukter. Dessutom är det oerhört oattraktivt med otrogna människor. Jag skulle aldrig ens tända på någon som vill bedra sin partner.

Tänk även på att sådana handlingar resulterar i ett hjärta som värker och gör så ont så ont.

Man vill inte ha det på sitt samvete.


   
SvaraCitera

Well. Been there, done that. Har du tänkt på att ifall hon kunde lämna honom för dig, så kan hon lika gärna lämna dig för någon annan också.. De flesta i vår situation verkar komma på såna tankar.


   
SvaraCitera

Tap that ass


   
SvaraCitera

Som någon ovanstående nämnde, så ifall hon kunde lämna honom för dig, så kanske hon kan lämna dig för någon annan också. Alltså, har man gjort något innan finns det tendens för en andra gång.. [n]


   
SvaraCitera

Orka den bruden.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag hade väntat ut dom. Annars blir det kanske konstigt för er båda. Det är inte så trevligt att vara ihop med en tjej som var otrogen med sin dåvarande kille för att hon fick ett bättre erbjudande. Hon lär göra samma sak mot dig senare.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jademyr:

Jag hade väntat ut dom

Man har väl själv haft svackor i förhållandet.. det betyder inte att förhållandet är dåligt. Det är taskigt mot dem att kanske förstöra deras relation.

även om jag förstår att du lockas


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag har inga fakta men är det inte rätt många förhållanden som slutar på grund av att den ena hittat en ny? dvs att det inte är någon ovanlig företeelse
du kanske ska hinta lite till henne om att det är dags att välja?
För om man hittar någon som man hellre är med tycker jag att det är mer juste att lämna den nuvarande, för att båda ska kunna gå vidare [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

efter att ha läst svaren inser jag att det inte för några som helst fördelar...jag lämnar det bakom mig.


   
SvaraCitera

Blir du ihop med en tjej som är otrogen mot sin kille, då blir du helt enkelt ihop med en tjej som är otrogen mot sin kille [smile]


   
SvaraCitera

Image


   
SvaraCitera

saulhudson:

Hon kom t o m hem till mig på hennes pojkväns födelsedag..

Låter som en jävligt elak tjej.


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera