Aviseringar
Rensa alla

Förbjuden kärlek


Ämnesstartare

Hej

Jag är 18 år och är förälskad i en tjej som är 14 år. Är det något fel med detta? Jag jobbar som ungdomsledare och det är på så vis vi träffas under helger ca en gång i månaden. Det har i princip pågått sedan jag började jobbet för ett år sedan och det har bara blivit mer och mer. Jag vet inte vad jag ska göra. Det är det bästa jobbet en människa kan ha, men jag blir alldeles från vettet när jag vet att det aldrig kommer bli jag och henne. Jag misstänker dessutom att hon tänker om mig på samma sätt, men jag gör allt för att inte visa henne vad jag känner, för det kan inte sluta i annat än mer problem. Det känns alltid tyngst precis efter ett läger när vi skiljs åt, sedan tar det ibland några dagar, ibland några veckor för det att lätta, men sedan är det läger igen och då kommer alla känslor tillbaka. Jag är inte förvirrad på något sätt. Jag vet att mina känslor är äkta. Men jag känner mig så tom och spänd när jag inte kan släppa ut allt inom mig. Allt känns bara meningslöst.

Vad ska jag göra?


   
Citera
Ämnesstartare

lol inte så stor åldersskillnad egentligen. [zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ingenting.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vidrigt[mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kakaoxo:

lol inte så stor åldersskillnad egentligen. [zzz]

men fattar du itne jobbet etc :pPPpp


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

men fattar du itne jobbet etc :pPPpp

de funkar efter jobbet[blush], börje


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hon är ju ett litet barn [cry][cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Hon är ju ett litet barn


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pellemede:

Jag är 18 år och är förälskad i en tjej som är 14 år. Är det något fel med detta? Jag jobbar som ungdomsledare

Kommer se fel ut om ni skulle bli tillsammans nu eller om ni skulle hålla på med något just nu då du just är ungdomsledare.

Pellemede:

Vad ska jag göra?