Aviseringar
Rensa alla

Förbjuden Kärlek :'( Vad göra???


Ämnesstartare

[cry][cry]Jag är 16 år och träffade en person som jag verkligen älskar av hela mitt hjärta men min mamma vill itne jag ska träffa denna eprson och förbjuder mig att göra det och hotar mig att misshandla mig.bara för att den jag e kär i inte har samma religion som jag och mamma och för att enligt henne så var personen en och för att personen e en ''dålig'' person enligt mamma,men mamma har inte ens träffat personen eller nåt ...ologiskt ...sÅ jag började ljuga att jag inte skulle träffade denna person och att jag skulle bryta kontakten med personen i fråga,bara för att morsan skulle låta mig gå ut på lördagar och inte skulle ta mobilen ifrån mig .Men hon upptäckte att jag forsatte kontakta personen i fråga och jag fick utegångsförbjud ...vet inte vad jag ska göra men jag vill itne bo hemma ..det är ett helvete ....vill hellre bo ensam än att tvingas att vara med min morsa som är så fördomsfull och tvingar mig att tycka som henne VAD ska jag GÖRA????????????????? men om jag tjallar eller nåt till kuratorn eller polisen sdå kommer jag bli svarta fåret enligt henne och andra som känner mig HJÄLP MIG SNÄLLA NÅN !!!![cry][cry][cry]


   
Citera

är det en kille eller tjej du har träffat? är du kille?!?


   
SvaraCitera

asså ja förstår inte?!?!?!jag har värkligen sympati!!!!


   
SvaraCitera

En tråd räcker [smile]


   
SvaraCitera

Tråden låst


   
SvaraCitera