Aviseringar
Rensa alla

FÖRBJUDET!


Ämnesstartare

Killen i novellen ska föreställa mig, som är 19 år. Och detta utspelar sig på fastlagstisdagen
när alla utom syrran och broderns fru är borta.

Jag hade precis kommit bort från duschen och öppnade dörren. Som alltid när jag var
ensam så la jag på handuken först när jag hade kommit ut. Där ute stod Monica (brors fru)
och jag blev helt paff, men la fort handuken på mig. Hon lämnade att se på handuken
där det nu hade blivit en stor bula. Jag gick fort ut i köket och drack ett glas vatten i hopp
om att den skulle lägga sej.

Senare hade allt lugnat ner sej, men det fanns en viss spänning mella monica och mig och
jag tänkte i mitt stilla sinne att vi var ensamma. Jag tänkte aldrig på att det skulle bli något
eftersom monica var ganska lugn av sej. Jag kunde bara fantisera om det. Jag hade
fortfarande handuken på mej, eftersom jag ville torka förrän jag satte på några kläder.
Jag gick och skulle sätta på mej lite kläder och hörde sen bakom mej ett steg och en röst
som sade
- Du har en fin grej där nere, sa monica.
- Va, sa jag.
Monica gick mot mig sakta och jag kände genast en hand mot min kuk. Jag reagerade genast
och kuken reste sig snabbt. Jag kände att hon började runka mig och jag blev så upphetsad
så att jag började riva i hennes kläder.
- Ta av mej kläderna, sa monica.
- Ok, sa jag.
Monica började runka snabbare och snabbare medan jag redan hade fått av henne så brösten
kom fram.
- Smek mig, sa monica.
Monica började stöna av vällust när jag smekte hennes bröst och slickade henne. Monica gick
ner på knä och genast kände jag hennes läppar runt mitt ollon. Plötsligt hör vi en röst bakom oss,
det var min syster josefin.
Vi var så upphetsade så vi kunde inte sluta, men när jag vände mej om så var josefin inte där
mera.

En stund senare så kom jossan och hon var alldeles naken. Hon började smeka monicas bröst
men tog sedan över efter monica och började suga mej. Jag klädde av monica resten av kläderna
och nu var alla nakna.
- Knulla mej, sa Monica.
Jag knullade fartfullt men ändå mjukt och till sist kände jag hur hennes fitta kramade om min kuk
allt mera och hur hennes kropp började skälva. Hon fick en stor orgasm som jossan slickade upp.
Monica sög av mej mera och sen började jag knulla jossan som nästan genast fick orgasm. Nästan
genast efter jossans orgasm så kände jag att jag skulle få orgasm så jag tog ut kuken och släppte
hela satsen på hennes ansikte och bröst. Sen började Monica krama kuken och den reste sig igen
varvid Monica började suga mej igen medan jag pullade jossan. Till sist fick jag en stor orgasm som
jag släppte i monicas mun och lite som rann ner på hennes bröst.

Sen for vi allihop och duschade tillsammans där vi hade lite kul också med diverse smekande och
sugande. När vi kom från duschen och var påklädd så kom de hem. Efter den gången så hade vi
haft kul många gånger.

Kommentera![love][love][love]


   
Citera
Ämnesetiketter

Mej, sej, gaylord.

ts;dr (too sucky; didn't read)


   
SvaraCitera

du har alltså sexfantasier om din syster..[shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

du har alltså sexfantasier om din syster..

Vet man aldrig 😀


   
SvaraCitera

trewqaz18:

Vet man aldrig 😀

Jo

trewqaz18:

or you may not Swedish

skaffa ordbok


   
SvaraCitera

[tard]


   
SvaraCitera

trewqaz18:

Vet man aldrig 😀

euw!


   
SvaraCitera

XD


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fantasin är väll inte ett brott?


   
SvaraCitera

trewqaz18:

Jag knullade fartfullt

:'>

Föv borde du kanske ta extralektioner i svenska.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

XMinGrönaLampaÄrDödX:

Föv borde du kanske ta extralektioner i svenska.

haha . nej det behövs inte.


   
SvaraCitera

Här e en bra
naughty, naughty...


   
SvaraCitera

m3ta1_10rd:

Här e en bra

Lespisk? Är det en fransk fetish klubb?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

KamikazeTomten:

Lespisk? Är det en fransk fetish klubb

haha buse nej det är det väl inte ! 😀


   
SvaraCitera

trewqaz18:

haha buse nej det är det väl inte ! 😀

Då är det bara felstavat. Bra inledning.


   
SvaraCitera