Aviseringar
Rensa alla

Förbjudet med kontakt"annons"?


Ämnesstartare

Jag är ganska ny medlem här, såg att min tråd togs bort igår:( Vad är det man inte får skriva här? "Kontaktannonser" tillåts alltså inte?


   
Citera

Nej, det finns inte särskilt mycket man får göra på den här sidan längre tyvärr.

Men det finns många bättre sidor du kan lägga ut kontaktannonser på


   
SvaraCitera

Kontaktannonser är tillåtna, moderatorerna tycker bara inte om dig [n]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mediakatt:

Kontaktannonser är tillåtna, moderatorerna tycker bara inte om dig [n]

Ljug inte.

Kontaktannonser är inte tillåtna, men det står det klart och tydligt i reglerna.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ok tack för svaret!:)


   
SvaraCitera

Hur har du tänkt att man ska kunna diskutera en kontaktannons?


   
SvaraCitera
Hando

linaeus:

"Kontaktannonser" tillåts alltså inte?

Nix


   
SvaraCitera

Stronghold:

Hur har du tänkt att man ska kunna diskutera en kontaktannons?

Som att alla trådar, som inte blir borttagna, har diskussionsvärde på den här sidan[rolleyes]


   
SvaraCitera

Budolicious:

Som att alla trådar, som inte blir borttagna, har diskussionsvärde på den här sidan[rolleyes]

Word! [cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hampie:

Kontaktannonser är inte tillåtna, men det står det klart och tydligt i reglerna.

Måste man inte kryssa i någonting i stil med att man har läst, förstått och accepterat sidans regler när man reggar också?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

EmperorNero:

Måste man inte kryssa i någonting i stil med att man har läst, förstått och accepterat sidans regler när man reggar också?

Jo, men jag är realist, jag vet att nästan ingen läser dem [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hampie:

Jo, men jag är realist, jag vet att nästan ingen läser dem [rolleyes]

Ah, jag förstår.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

linaeus:

Jag är ganska ny medlem här, såg att min tråd togs bort igår:( Vad är det man inte får skriva här? "Kontaktannonser" tillåts alltså inte?

§5. Det är inte tillåtet för vare sig privatpersoner eller företag att annonsera eller göra reklam för vare sig föremål, tjänster eller kontakter på sajten, vare sig i forumet, i bloggen, i chatten eller liknande. Vid sådan förseelse kan Ungdomar.se att yrka på skadestånd.


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera