Aviseringar
Rensa alla

Före & efter bilder + kamerahjälp


Ämnesstartare

Om man ska ta före & efter bilder av kroppen. Om man nu ska gå upp i vikt(eller kanske ner). Vad är det bästa plagget för att man ska tydligast se resulat? jag funderade på en liten one size fits all bikini som jag fick med i en tidning, ha samma bikini på före & efter bilden, då borde det kanske synas bra skillnaden.

kom med förslag?
och hur ställer man in i kameran så att den tar en bild automatiskt av en helkropp(tex om man ställer kameran på ett bord så att den ta efter tex 20 sek en bild, å sen en till .... 😀
Och ge mig kameratips, ljus, inställning & sånt. Jag kan inte mycket om kameror. 🙂 kramar


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

[crazy][crazy][crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

TZ Arietis:

[crazy][crazy][crazy]

Öh... TACK FÖR hjälpen! Verkligen.... [confused][wink][smile]


   
SvaraCitera

hoppas du satsar på att gå upp i vikt isof..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

svampbob4kant:

hoppas du satsar på att gå upp i vikt isof..

kroppen är mitt konstverk & redskap. Nu ska den fotograferas & jag behöver hjälp =)


   
SvaraCitera

invisible:

kroppen är mitt konstverk & redskap. Nu ska den fotograferas & jag behöver hjälp =)

det blir ett äckligt konstverk om du gå ner i vikt 🙂

kan tyvärr inte hjälpa dig.. eller vill inte [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

svampbob4kant:

det blir ett äckligt konstverk om du gå ner i vikt

Ja, jag tror en skådespelare som går upp 100 kg för en filmroll knappats gör det för att han/hon ska bli snyggare, utan gestalta sin roll bättre? Så jag skiter i det du.

svampbob4kant:

🙂

[smile] regards


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

invisible:

kom med förslag?

tycker det med bikini lät väldigt bra. vad har du för kamera, aknske skulle hjälpa?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lilasmet:

tycker det med bikini lät väldigt bra. vad har du för kamera, aknske skulle hjälpa?

jag har en skitkass kamera på 6 megapixel så den kanske inte är så bra att andvända, men ska låna min farsas stora kamera grej -.- men jag vet inte märket. hoppas du kan hjälpa mig endå. 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lilasmet:

bikini lät väldigt bra

Image

jag fick ideen från bilden ovanför.
jag tänke att det ser fejkat ut när man på ena bilden har hipster å sen på andra vanliga trosor eller en tröja över, då blir det inte riktigt samma.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

invisible:

jag har en skitkass kamera på 6 megapixel så den kanske inte är så bra att andvända, men ska låna min farsas stora kamera grej -.- men jag vet inte märket. hoppas du kan hjälpa mig endå. 🙂

Det finns ofta inställningar på kameran som heter självutlösare, där kan man ställa in hur lång tid det ska ta innan den fotar och hur många foton den ska ta[zzz] spana lite på din kamera och se om du hittar[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

invisible:

kroppen är mitt konstverk & redskap. Nu ska den fotograferas & jag behöver hjälp =)

så du ska gå upp/ner massor i vikt och ta bilder på det... för att det är konst?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lilasmet:

Det finns ofta inställningar på kameran som heter självutlösare, där kan man ställa in hur lång tid det ska ta innan den fotar och hur många foton den ska ta[zzz] spana lite på din kamera och se om du hittar[y]

Ok tack ^^ hihi så de är så funktionen heter. Vet du några andra tips, så det blir bra ljus på bilden å det inte blir oskärpa?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

invisible:

Ok tack ^^ hihi så de är så funktionen heter. Vet du några andra tips, så det blir bra ljus på bilden å det inte blir oskärpa?

jag föreslår att du anpassar ljuset efter vart du tar bilden, personligen gillar jag dagsljus bättre än lampljus men det är nog bättre att du frågar någon kamerakunnig[zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lilasmet:

jag föreslår att du anpassar ljuset efter vart du tar bilden, personligen gillar jag dagsljus bättre än lampljus men det är nog bättre att du frågar någon kamerakunnig[zzz]

ok 🙂 hehe jag tyckte ju att du var en kunning en


   
SvaraCitera