Aviseringar
Rensa alla

Förebilder


Paseo

mynona:

Det var intressant. Jag respekterar henne också för hennes uppträdande vid franska hovet och skulle föredragit hennes liv framför hennes systers.

Jepp samma här sen tycker jag det är hemskt illa att det går en massa rykten om henne som inte stämmer.
De flesta har antingen fel bild av henne eller så känner de inte till henne alls.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag har en del förebilder, personer jag jobbar/har jobbat med/för.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Paseo:

- Bamse.

Dopad kommunist i blåluva vars enda lösning på problem är våld?


   
SvaraCitera
Paseo

Nachac:

Dopad kommunist i blåluva vars enda lösning på problem är våld?

Nää.
Han hjälper alla och behandlar alla lika, och erkänner när han gör misstag.
Står mycket hemskt i tidningarna om Bamse, men det är bara folk som hårdrar.


   
SvaraCitera
mynona

Paseo:

Jepp samma här sen tycker jag det är hemskt illa att det går en massa rykten om henne som inte stämmer.
De flesta har antingen fel bild av henne eller så känner de inte till henne alls.

Själv anser jag att hon förtjänar respekt även om ryktena om att hon låg runt vid franska hovet stämmer: där tog hon sig i så fall helt enkelt samma rättigheter som män fick utan att någon förebrådde dem, så jag anser inte att detta bör uppfattas som dåligt utan tvärtom något hon förtjänar respekt för. Hon prioriterade absolut sin känslomässiga och sexuella självständighet i första hand - efter förhållandet med kungen avstod hon från alla status och gifte sig för kärlek med någon hon själv valt. Det förtjänar också respekt. Jag tycker hon förtjänar beundran.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nä men om det fanns en person som var kärlek och förnuft personifierat så skulle jag se upp till den


   
SvaraCitera
Paseo

mynona:

Själv anser jag att hon förtjänar respekt även om ryktena om att hon låg runt vid franska hovet stämmer: där tog hon sig i så fall helt enkelt samma rättigheter som män fick utan att någon förebrådde dem, så jag anser inte att detta bör uppfattas som dåligt utan tvärtom något hon förtjänar respekt för. Hon prioriterade absolut sin känslomässiga och sexuella självständighet i första hand - efter förhållandet med kungen avstod hon från alla status och gifte sig för kärlek med någon hon själv valt. Det förtjänar också respekt. Jag tycker hon förtjänar beundran.

Japp det är vad jag tycker också.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Paseo:

Han hjälper alla och behandlar alla lika,

Ingen att se upp till i min mening, dessutom stämmer det jag sade fortfarande. Men låt vara.


   
SvaraCitera
Simi
 Simi

Ian MacKaye
Scott Sturgeon
Frank Zappa
Chris Clavin
George Orwell

Annat än det så vet jag inte.


   
SvaraCitera
Simi
 Simi

Mad Max glömde jag visst.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sailor Jerry
Patton
Shane MacGowan
Karl XII
Gustav II Adolf
Cornelis Vreeswijk
Robert E Howard
Erwin Rommel


   
SvaraCitera

Monty Cantsin:

Är rätt inspirerad av tENT​​ATIVELY, a cONVENIENCE

har en cd box me noise som en artist som heter så e med i kan de va han eller nån som gillar han bara svara mig nu


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

internet:

har en cd box me noise som en artist som heter så e med i kan de va han eller nån som gillar han bara svara mig nu

Är nog han


   
SvaraCitera

Monty Cantsin:

Är nog han

känns bra nu


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

internet:

känns bra nu

Bra
läs gärna länken, mycket intressant person


   
SvaraCitera