Aviseringar
Rensa alla

Föreningar?


Ämnesstartare

Tja jag vet inte om det här var rätt ställe att lägga den här tråden aja skit samma.
Jag har äntligen kommit bort från en 5 år lång period av depression och instängdhet och vill med mitt nya självförtroende ut och göra allt. Har tagit tillbaka mitt naturintresse som jag hade innan min dåliga period och undrar vilka föreningar man kan gå med i som håller på med sånt Scouterna vet jag(även fast jag kanske e lite gammal för det)
Hjälp!!!!!


   
Citera
Ämnesstartare

Sveriges Unga Katoliker [wink][y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

minutz3:

Sveriges Unga Katoliker [wink][y]

inte religös tyvärr. Skulle kunna kalla mig ateist fast det känns inte rätt för nått tror man på ju[y]


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Marwin1:

inte religös tyvärr.

Man kan alltid bli [wink]

Marwin1:

Skulle kunna kalla mig ateist fast det känns inte rätt för nått tror man på ju

Kallade mig ateist i något år eller så innan jag blev kristen och katolik.
Man bör undersöka trosinriktningarna tycker jag i alla fall, jag fördjupade mig framförallt inom buddismen, islam och kristendomen, men blev ledd till kristendomen via "mormonismen", alltså den rörelse som kallas "Jesu Kristi Kyrka av Sista Dagars Heliga"


   
SvaraCitera

minutz3:

Sveriges Unga Katoliker [wink][y]

Är ABSOLUT inget bra val.


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera
Ämnesstartare

låter ju intressant ju=D få se om jag hinner:P kom på att jag ska hårdsattsa på musiken nästa år o kanske byta till en skola i stan[bigcheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

EyeForAnEye:

Är ABSOLUT inget bra val.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[smile]

Marwin1:

Jag har äntligen kommit bort från en 5 år lång period av depression och instängdhet och vill med mitt nya självförtroende ut och göra allt.

[smile][smile][smile]


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera