Aviseringar
Rensa alla

förfan jävla skitinternet


Ämnesstartare

längtar som fan tills jag får ett eget ställe utan min farsas jävla helvetes dator och router som står emellan allting jag försöker göra kan aldrig spela någonting över internet trotts att jag finkammar guides osv för folk med liknande problem och det fungerar alltid för alla andra utom mig :@@@@@ [mad]

skiten fungerar aldrig får lust att slå sönder datorn så jävla arg trött på skiten inget fungerar gaah [mad][mad]
[mad][mad][mad][mad]
[mad][mad][mad]

ARG

Kan inte spela dota längre inte heller cs ingenting!!111 funkade förfan igår nu går inget, och för en månad sen kunde jag t.o.m vara host på battle.net!!1 NU FUNGERAR INGET OCH JAG SITTER ÄR SJUK ELÄNDIG OCH ARG

SLUTA SÄTTA KÄPPAR I MINA HJUL LIVET. NU SITTER ALLA ANDRA O SPELAR CS MEN INTE JAG FÖR MIN DATOR E EN HORA

KRAMA MIG


   
Citera
Ämnesstartare

[mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

/hug


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lament:

/hug

TACK!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Wanking BC:

TACK!!

/pat

Lament gently pats Wanking BC. [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

efter regn kommer alltid sol, kram <3
din dator är en slampa, beat her up ;@


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

swinglifeaway:

efter regn kommer alltid sol, kram <3
din dator är en slampa, beat her up ;@

Alltså inte just att det är datorn men sånt här händer mig jämt, livet ska alltid jävlas och nu blev det för mycket [mad][cry]

kommer vara skitarg i några timmar men kommer nog vara glad och trevlig igen imorgon


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Var inte ledsen. 🙁
Du kan iaf vara inne på UM, kul va? [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

*sänder varma tankaR*


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Wanking BC:

Alltså inte just att det är datorn men sånt här händer mig jämt, livet ska alltid jävlas och nu blev det för mycket [mad][cry]

kommer vara skitarg i några timmar men kommer nog vara glad och trevlig igen imorgon

Känner igen mig alltså ;( så du är inte ensam om det, känns väl bra och höra? [cute]

Det är rätt skönt att ta ut ilskan på något.. brukar kasta saker omkring mig. Skulle vara praktiskt att ha en boxningssäck, ska önska mig [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mooderkakan:

Var inte ledsen. 🙁

Är inte ledsen! är en person som blir arg, börjar inte gråta om saker går åt helvete, blir bara sjukt arg och vill slå sönder saker [mad]

TILL ALLA TJEJER PÅ UM GIFT ER INTE MED MIG JAG KOMMER SÄKERT SLÅ ER OCH BARNEN

Mooderkakan:

Du kan iaf vara inne på UM, kul va?

Övervägde att avregga nyss, löjligt va? [bigsmile] Kom på att det var jävligt löjligt så jag sket i det, kan ta ut min ilska på andra saker har misshandlat mina stackars kuddar lite [mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

*sänder varma tankaR*

Tack!!

swinglifeaway:

Känner igen mig alltså ;( så du är inte ensam om det, känns väl bra och höra?

Nej det gör det faktiskt inte men det känns bra att du bryr dig!

swinglifeaway:

Det är rätt skönt att ta ut ilskan på något.. brukar kasta saker omkring mig. Skulle vara praktiskt att ha en boxningssäck, ska önska mig

Vill hugga ved men kan inte pga sjukdom usch


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Wanking BC:

Är inte ledsen! är en person som blir arg, börjar inte gråta om saker går åt helvete, blir bara sjukt arg och vill slå sönder saker [mad]

TILL ALLA TJEJER PÅ UM GIFT ER INTE MED MIG JAG KOMMER SÄKERT SLÅ ER OCH BARNEN

FÖRLÅT DÅ DIN JÄVLA MANSGRIS [mad][mad]

OBS HAHAHAHA

Wanking BC:

Övervägde att avregga nyss, löjligt va? [bigsmile] Kom på att det var jävligt löjligt så jag sket i det, kan ta ut min ilska på andra saker har misshandlat mina stackars kuddar lite [mad]

Det är bra att avregga ibland, fresh start liksom.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Wanking BC:

Nej det gör det faktiskt inte men det känns bra att du bryr dig!

Ofc [love]

Wanking BC:

Vill hugga ved men kan inte pga sjukdom usch

Surt. Men släpp ut ilskan bara, känns jävligt bra när man lugnat ner sig sen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mooderkakan:

FÖRLÅT DÅ DIN JÄVLA MANSGRIS

OBS HAHAHAHA

[bigsmile][bigsmile]

Mooderkakan:

Det är bra att avregga ibland, fresh start liksom.

Löjligt!

swinglifeaway:

Ofc

[smile][love]

swinglifeaway:

Surt. Men släpp ut ilskan bara, känns jävligt bra när man lugnat ner sig sen

hur !?


   
SvaraCitera