Aviseringar
Rensa alla

Förföljd


Ämnesstartare

Detta fick jag av Storchen84 eller vad han heter skickat på msn för någon vecka sen:

"Edmond: wtf... va gör du på min msn? trodde jag blockat dig pga: du är pyskiskt instabil. Men då gör jag det nu istället 🙂 lycka till med allt, babe(L)"

Veckorna innan han skickade det hade jag ignorerat honom. Pga hur jävla fittjobbig och otrevlig han varit här inne. Det är kanske överspel eftersom han "trollar" men troll ska vara roliga. Är troll inte roliga, är de tråkiga. Och tråkiga troll är tråkare än vad som är mänskligt. Finns dock fler orsaker till detta "uppbrott".

Det är ingen förlust att slippa honom. Om det nu hade varit så att jag slapp honom. Men icke, ty han besöker min bilddagbok. Och jag undrar varför? Fast jag vill egentligen inte veta. Utan snarare ser jag hellre att vederbörande avlägsnar sig från att snoka runt bland mina sidor igen.

Speciellt med tanke på att DU uppenbarligen inte vill ha något mer med mig att göra (det är ju dock ömsesidigt).

Några förslag på HUR jag ska slippa undan Storchen84 om han bestämmer sig för att fortsätta stalka mig på Internet? (Eller IRL).


   
Citera
Ämnesstartare

Du kan ju alltid få hans föräldrar dödade, göra chili av dem, för att sedan mata honom med den?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fast om man publicerar nånting på internet så får man räkna med att folk, även de man ogillar tar del av detta.

Mitt tips till dig: Bry dig inte om honom, för uppmärksamhet är precis vad han vill ha. Gärna i form av trådar om honom.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aristoteles:

Fast om man publicerar nånting på internet så får man räkna med att folk, även de man ogillar tar del av detta.

Mitt tips till dig: Bry dig inte om honom, för uppmärksamhet är precis vad han vill ha. Gärna i form av trådar om honom.

+1

Samt, ibland kan jag gå in och kolla bdb och dylikt på personer jag inte längre har kontakt med. Även om man brutit med dem av olika skäl kan man fortfarande vara intresserade av vad de gör i sitt liv.


   
SvaraCitera