Aviseringar
Rensa alla

Förförd Tonårsdotter.


Ämnesstartare

Kommentera gärna med både bra och dålig feedback, ingen som helst verklighet i denna, allt är påhitt 😀

En varm sommar för en del år sedan, jag tillbringade en tid hos en arbetskamrat med hennes familj i en sommarstuga på Åland.
Vi hade jättetrevligt, mycket bad och sol, grannarna var trevliga och nästan varje kväll så hade vi folk över eller så var vi på besök hos någon.

Det var under en sån ljus sommarkväll som det hände.
Min arbetskamrat, hennes man och ett par grannar satt med vid det stora furubordet, tända ljus och en fotogenlampa spred sitt behagliga sken, bordet fullt med sill, färskpotatis och annat som hör sommaren till.
Mitt emot mig satt min arbetskamrats äldsta dotter, Linda, hon var så vacker med sitt bruna hår, blå ögon, liten uppnäsa och fräknar.
Jag tittade på henne och läppjade på vinet, hennes ögon var så vackra och glittrade. Då och då möttes våra blickar och hon log mot mig.
Linda drack av vinet och vi pratade och hade trevligt.
Plötsligt snuddade Lindas och mina bara fötter vid varandra under bordet. Utan att riktigt tänka på det strök jag min bara fot över hennes och jag såg hur Linda log lite.

Det var en underbar kväll, med god mat och trevligt sällskap.
Jag kände att jag blev varm i kroppen, inte bara av vinet eller av att vi var så många i rummet, det var något annat också…
Ljudnivån var hög och vi skrattade och skämtade, men under bordet strök jag min vad mot Lindas släta mjuka ben.
Jag kunde se hur hon svalde, men låtsades som ingenting.
Det gick runt i huvudet på mig.
Vad höll jag på med?
Hur kunde jag?
Hon var ju så ung, bara sexton och jag mer än dubbelt så gammal, jag borde veta bättre…
Herregud, jag kunde ju vara hennes mamma…

Men hon var så vacker med sina mjukt rundade bröst som avtecknade sig genom hennes linne, hennes bara brunbrända platta mage. Då och då möttes våra blickar och jag såg hur hennes skära tungspetts vätte hennes omålade läppar så dom glänste i skenet från ljusen.
Jag drack ur mitt vinglas och innan jag hunnit reagera så var Linda där och fyllde det.
Jag slängde en hastig blick på min arbetskamrat och hennes man, dom märkte ingenting, tvärtom. Det dracks friskt, speciellt ett äldre par som kommit med bil lät sig nu väl smaka av nubben.

Våra blickar möttes igen och nu kände jag den gamla välbekanta pirrande känslan i kroppen.
Mitt ben strök sig mot Lindas och hon gav mig en snabb blick, ett litet leende blev större och jag såg två skrattgropar i hennes kinder.
Så höll vi på, våra ben, båda lena och glänsande rörde vid varandra, våra bara fötter nuddade varm smidig brunbränd hud.
Jag kände hur känslorna steg i mig, känslor som jag inte borde ha haft för henne, men jag kände att jag ville ha henne.

Kvällen gick och gästerna började att bryta upp för att gå till sina stugor som låg på gångavstånd.
Det var bara det äldre paret som blev kvar.
Min arbetskamrat vägrade låta mannen sätta sig i bilen utan insisterade på att dom skulle sova över för att åka imorgon.
”Ingen fara,” hörde jag mig själv säga, ”jag kan dela säng med Linda, så kan ni ta min säng…”
Min arbetskamrat frågade om det verkligen var ok för mig och jag sa att det skulle nog gå bra.
Jag sneglade på Linda där hon satt med ena benet uppdraget på soffan, hon tog ett par klunkar ur vinglaset.
Det var sent och vi gjorde oss iordning.
Jag klev ut i den svala sommarnatten, klädd i trosor, T-shirt och med tandborstglaset i handen och tandborsten i munnen.
Jag kunde se Linda stå en bit bort, hennes vita linne och lyste i natten och hennes shorts smet åt runt hennes höfter.
Jag ställde mig lite vid sidan medan jag borstade tänderna.
Då Linda gled förbi mig frågade jag om det var okej om jag sov i hennes säng.
Hon strök bort en hårslinga från pannan och nickade, hennes blick tittade snabbt över min axel och bort i mörkret mot där hennes lillebror och mamma stod.
Vi såg varandra djupt i ögonen och hennes blick var svaret på mina tusen frågor .

Linda låg redan i sängen när jag tassade in i hennes rum, jag stängde dörren. Utanför fönstret var det mörkt och jag kunde höra ljud från dom andra i hennes familj.
För en sekund tvekade jag, men så kröp jag ner i sängen bredvid henne.
Hon låg på sidan med ryggen mot mig, hennes hår var så mjukt och hon luktade gott.
Jag lät min mun snudda vid hennes hals, hennes hud var så len, så varm och hon luktade solvarm kvinna.
”Vänd dig om,” viskade jag till henne och hon gjorde som jag bad.
Vi låg stilla en stund, hennes hand vilade på min höft, hon verkade lite osäker på vad hon skulle göra.
Mina läppar snuddade hennes, lite sökande, prövande, för att se…
Lindas läppar sökte mina och vi snuddade vid varandras läppar.
Det är underbart att kyssa en tjejs mjuka lite fuktiga läppar. Hennes tunga mötte min och vi kysstes.
För en sekund tänkte jag på hennes mamma och pappa, vad skulle dom säga om dom visste?

Vi låg så en stund. Försiktigt kysste vi varandra, Linda nyfiket, prövande och jag visste att det var första gången som hon kysste en annan kvinna.
Våra händer började smeka varandra, vi njöt av beröringen, hennes hud var så varm under mina händer och försiktigt strök jag henne över brösten, smekte henne och jag kunde höra hur hon drog efter andan och började att andas tyngre.
”Är det okej?” frågade jag, hon nickade till svar, hennes mjuka hand smekte mina bröst varsamt genom min T-shirt.
Jag var upphetsad nu, kåt, het, våt.
Lindas kyssar var djupare nu, hennes händer ivrigare att upptäcka min kropp, våra tungor slickade mer än kysstes.
Jag strök över hennes platta fasta mage, jag älskade hennes unga kropp.
Jag makade upp linnet över hennes bröst och med tunga och läppar lekte jag med hennes fasta uppnosiga bröst. Varma, lite hårda av upphetsning, hennes fingrar smekte runt mitt sköte, ett pekfinger letade sig in mellan mina svullna hala läppar och jag flämtade till svagt.

Det var varmt nu under täcket, jag drog det åt sidan, hennes kropp avtecknade sig mot lakanet.
Linnet uppdraget över hennes bröst, hennes händer smekte mig.
Mitt ena finger strök undan en hårslinga från hennes panna, hon kändes varm.
Hon var het, men inte av feber.
Jag drog av henne trosorna och Linda lyfte på stjärten för att hjälpa mig få av trosorna.
Jag drog dom nerför hennes långa smidiga ben, drog dom av hennes bara fötter.
Försiktigt kysste jag hennes fot, min tunga lekte lite med den sidenmjuka huden. Försiktigt drog jag tungan längs hennes fotsula, över den rynkiga skära huden. Jag kunde känna hur hon rös till då hon kände min tunga och jag kände mig stolt och upphetsad på samma gång. Jag visste att hon var het nu, lika upphetsad som jag. Hade någon kille gjort henne lika upphetsad förut, lika het? Min tunga gled mellan hennes tår och jag lät hennes stortå sakta försvinna in i min mun. Det här hade ingen kille gjort med henne förut, jag visste det. I halvdunklet kunde jag se hennes sköte, med sina små svullna blygdläppar. Gud vad jag ville ha henne! Jag ville krama henne, kyssa henne och visa henne hur skönt sex kunde vara. Jag drog hennes ben åt sidan, särade på dom och tittade ner mot hennes sköte.
Hon var rakad, bara en mörk strimma hår ovanför. Snart skulle jag slicka henne, älska med henne. Jag hörde hennes andhämtning i det lilla rummet, kunde känna hettan från hennes kropp, hennes kön.

Jag lutade mig framåt mellan hennes ben, hon var så len, så varm försiktigt strök jag med fingret i hennes sköte, kände hur våt hon var.
Jag kysste hennes lår sökte med tunga och läppar framåt och jag kunde höra henne hur hon flämtade till, hennes händer i mitt hår.
Min tunga gled över hennes varma lena hud, njöt av att känna hennes mjuka kropp, höra hennes andhämtning. Min tunga gled runt hennes kön utan att riktigt slicka henne, jag kände hur hon särade mer på benen. Försiktigt lät jag tungan snudda vid henne, leka mellan dom svullna våta läpparna, snudda vid hennes klitoris. Jag kunde höra hur hon flämtade till, gud hon njuter, tänkte jag stolt. Första gången som en annan kvinna slickar henne och hon njuter av det!
Jag tänkte på vad hennes familj skulle säga om dom visste vad som hände nu, hennes pappa, mamma... Vad skulle dom säga om dom visste att deras dotter hade sex precis just nu?
Tanken eggade mig, det var så förbjudet, så farligt, hon var ju så ung och jag så mycket äldre, jag borde inte...
Lindas höfter rörde sig lite under mig, hennes njutning fick min ömhet för henne att växa, min kåthet fick det att dunka i kroppen. Min tunga gled mjuk och bred från hennes hårlösa stjärtrosett och upp till hennes darrande lilla skära klitoris som var som en rosa hård pärla under min mjuka våta tungspetts. Försiktigt slickade jag med fjäderlätta tag runt den och jag kunde höra hur linda kvävde sina stönanden. Hon måste också tänka på att hennes föräldrar var bara en tunn vägg bort, risken fanns att dom skulle höra oss.

Jag hade fått av mig trosorna nu, kanske kände Linda att jag ville njuta, kanske ville hon pröva att slicka en annan kvinna. Men utan ett ord så la jag mig på sidan så att vi kom att 69:a varandra. Hennes mun var ivrig och het. Hennes tunga utforskade nyfiket mitt sköte och jag kände hur hon gjorde det skönt för mig. Vi njöt båda av att känna varm len hud mot varandra, hennes kropp var underbar mot min och jag tror att hon njöt lika mycket av att känna min kropp.
Jag låg underst nu och bara slickade henne, lyssnade på hennes flämtande djupa andning och njöt av att känna hennes mun, läppar tunga och fingrar. Det var som om vi inte kunde få nog av varandra, våran kåthet, våran lust. Mina händer slöt sig runt hennes fasta spänstiga stjärt, den kändes sval i mina händer och jag kramade hennes bak, drog isär kloten lite och kände hennes lilla fitta öppnas mer under min tunga. Gud så härligt det var! Alla tankar på hennes familj och den enorma risk vi tog var som bortblåst. Det enda som fanns nu var vi två.
Jag tittade upp mot hennes rynkiga lilla stjärthål, hon var säkert oskuld där, ingen kille hade trängt in där och jag stönade tyst över mina egna snuskiga fantasier. Fantasier som jag inte ber om ursäkt för att jag har. Jag böjde mig mer framåt och kysste henne där ömt, samtidigt brände det till i nacken, för mycket sol och för lite solskydd sa svedan, men jag struntade i det.
Jag kysste hennes bakre hål igen, innan jag lät tungan snudda vid den rynkiga huden.
Lindas läppar och tunga fick det att kittla och ila i mig, fortsatte hon så skulle jag...
En flämtning, eller snarare litet stön tvingade sig ut ur min mun och jag kände Linda fortsätta, herregud, första gången med en annan tjej och hon...
Jag lät min tunga smeka hennes rosett innan jag ville ge henne lite av den njutning som hon gav mig. Min tunga letade sig in mellan hennes våta svullna veck, hittade det jag sökte...
Våra kroppar var varma, heta och våta av svett, jag kunde känna hur det nästan snurrade i mitt huvud och hur det dunkade i kroppen av njutning och kåthet. Lindas sköte var som en solvarm mogen persika och jag slickade och njöt av att göra det skönare och skönare för den unga flickan, ända tills...
Det gick först för mig, en underbar härlig berusande orgasm. Men trots det ville jag att det skulle vara lika skönt för Linda. Jag kunde känna hur hon närmade sig, hennes andhämtning, hur hennes kropp blev varmare hennes fitta...

Efteråt låg hon flämtande på sängen vi kröp ihop i varandras armar och njöt av värmen från våra kroppar. Vi låg länge och kysstes och smekte varandra, jag var jättetörstig, men vågade inte gå ut och hämta vatten. Tänk om hennes föräldrar skulle vara vakna? Jag skulle inte klara av om dom var det. Men Linda fnissade lite åt mig, kanske tyckte hon att jag var lite larvig, det gick bra att älska med en tjej, men inte våga gå och hämta något att dricka. Hon drog på sig T-shirt och trosor och tassade barfota ut och hämtade både vatten och en öppnad flaska svalt vitt vin.
Vi drack båda och jag kysste henne, våra tungor möttes igen, svala av vinet med heta och krävande av ny kåthet och lusta. Nakna kramade vi varandra och jag kände att jag ville ha henne igen... och hon ville ha mig.

Det blev inte så mycket sömn den natten, solen hade gått upp då vi somnade helt utmattade.
Senare då vi vaknade så upptäckte jag att vi båda var helt nakna, men som tur var så var det ingen som gick in i rummet på morgonen. Det hände mer på den semestern... Men det kanske du förstod.


   
Citera
Ämnesstartare

Jag tyckte den var helt okej. "Rätt" skriven. Sådär "erotisk novell" och inte "porr i textform".


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bara rubriken gör mig kåt 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sheriffen:

Bara rubriken gör mig kåt 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sponsorn:

Hon var ju så ung, bara sexton och jag mer än dubbelt så gammal, jag borde veta bättre…

Ja, det borde du.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sponsorn:

Min arbetskamrat vägrade låta mannen sätta sig i bilen utan insisterade på att dom skulle sova över för att åka imorgon.”Ingen fara,” hörde jag mig själv säga, ”jag kan dela säng med Linda, så kan ni ta min säng…”

Är det inte lite konstigt för en 40-50 årig kvinna att säga att hon kan dela säng med en 16 åring utan att ens fråga :o?


   
SvaraCitera

Det största felet i den här novellen var att man inte fattar att det är en kvinna förrän dottern och huvudpersonen delar säng.

Du skriver "Herregud, jag kunde ju vara hennes mamma…" då tänker man: varför skriver han mamma? det borde väl vara pappa?


   
SvaraCitera

ja bara du blir kåt själv


   
SvaraCitera

musmattan:

Du skriver "Herregud, jag kunde ju vara hennes mamma…" då tänker man: varför skriver han mamma? det borde väl vara pappa?

så sant. man tror hela tiden att det var en kille, du borde förklara vem det är som ska dela säng med Linda.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sponsorn:

hårlösa stjärtrosett

Du kunde verkligen inte hitta ett mer avtändande ord än "rosett"? [confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sponsorn:

Jag kände hur känslorna steg i mig, känslor som jag inte borde ha haft för henne, men jag kände att jag ville ha henne.

du e så jävla sjuk [cool] men jag gillar din stil, ska se ut som du en dag


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

svino:

du e så jävla sjuk [cool] men jag gillar din stil, ska se ut som du en dag

Haha man måste vara sjuk för att kunna leva, annars blir man bara en vanlig svenne som går runt och lallar.

Det är ett bra mål du har i livet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sponsorn:

Det är ett bra mål du har i livet.

det är inte mitt livsmål [mad][mad][mad]

bara ett av dom [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

musmattan:

Det största felet i den här novellen var att man inte fattar att det är en kvinna förrän dottern och huvudpersonen delar säng.

Du skriver "Herregud, jag kunde ju vara hennes mamma…" då tänker man: varför skriver han mamma? det borde väl vara pappa?

Och tå-grejen var äcklig.
Annars rätt bra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sponsorn:

stjärtrosett

Skrattar som en onykter fjortistjej här [love]


   
SvaraCitera