Aviseringar
Rensa alla

förgiftad av sunkiga ddr-cigg


Ämnesstartare

usch råkade köpa ett par lågpris tattartysk cigg på lidl med mentolsmak. känner redan hur lungcancern pyr inom mig. inte alls goda!! 3,30 € slösade buhu...


   
Citera
Ämnesstartare

Jag trodde tyskarna hade bra kvalitet på saker.
>,<


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mentolsmak - det är riktiga hor cigaretter det.
I alla fall enligt en polare ifrån Chile, han sade att typ de enda som rökte mentol där var prostituerade...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Myksa:

Mentolsmak - det är riktiga hor cigaretter det.
I alla fall enligt en polare ifrån Chile, han sade att typ de enda som rökte mentol där var prostituerade...

hehe och jag (emellanåt) [blush] ibland känner jag för lite omväxling och köper mentol i stället bara för skojs skull, men röker oftast vanliga...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

då har du iaf lärt dig någon, sälj dem till någon pundare och köp ordentliga [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Myksa:

Mentolsmak

Jag hade en gång glidmedel med mentolsmak. Ganska värdelöst om man ska ha det till onani. Skiten gjorde så det sved.

Relaterat?

Möjligtvis inte.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jellybeans:

Jag hade en gång glidmedel med mentolsmak. Ganska värdelöst om man ska ha det till onani. Skiten gjorde så det sved.

upplevde samma sak när jag nuppade med whiskysmakande kondomer


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Matilda1988:

upplevde samma sak när jag nuppade med whiskysmakande kondomer

whiskysmakande kondomer? Det låter inte så trovärdigt om du ska ha dem som preventivmedel.

whiskey + sperma kanske är en god smakkombination, vad vet jag.
(i det här fallet är det whiskey jag inte har smakat. [sad])


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Matilda1988:

men röker oftast vanliga...

Well då vart det bättre. [smile]
Men inte bra eftersom du fortfarande röker cigaretter. [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Myksa:

Well då vart det bättre.
Men inte bra eftersom du fortfarande röker cigaretter.

inte mitt fel, drogs ner av tyskarnas sunkiga och ciggtoleranta attityd och började igen efter ett årslångt uppehåll [sad] men ska börja knapra nikotintuggummin när jag kommer hem till sweden igen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Don't smoke [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Matilda1988:

inte mitt fel, drogs ner av tyskarnas sunkiga och ciggtoleranta attityd och började igen efter ett årslångt uppehåll [sad] men ska börja knapra nikotintuggummin när jag kommer hem till sweden igen

Tyskar asså... =/
Eller skaffa en förlängare! [y]
Schnyggt som fan! :$
Eller rök cigariller kanske?
Idag associerar jag cigarettrökning mest med fåniga småtjejer. Cigaretten har synnerligen en konstig historia. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

åh


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Haha, du borde testa mina hemrullade (från råtobak). De är fanimej farliga. Vanliga cigg smakar ingenting efter att ha testat dem.


   
SvaraCitera

Snusa istället vettja mkt goare å de stinker inte[cute]


   
SvaraCitera