Aviseringar
Rensa alla

Förhållande 12 år


Ämnesstartare

Jag är en kille på 12 år som fyller 13 i år, jag har blivit väldigt kär i en tjej. Men jag vet inte när det är rätt att bli tillsammans med någon, och att ha ett litet mer seriöst förhållande än att hålla i handen. Mer typ pussas och kramas, inget sexuellt. Jag är också rädd för vad mina föräldrar kommer tycka om jag skaffar en tjej. Jag behöver verkligen hjälp och skulle vara väldigt tacksam om någon svarade!


   
Citera
Luke
 Luke

Om hon känns som den rätta så tycker jag du ska gå för henne! Det är ju mer du som bestämmer om du ska vara ihop med en tjej och inte dina föräldrar, så gå för henne och se vad det kommer från det!


   
SvaraCitera

Tycker det är okej att ha ett förhållande vid den åldern ifall åldersskillnaden är liten.


   
SvaraCitera

Gör det som känns bäst för dig! Men om relationen håller på under en lång tid och sedan slutar, får du vara beredd att ta konsekvenserna. Jag vet inte hur känslig du är om någon sårar dig på det viset men i vissa fall kan det leda till depression och självmord. 


   
SvaraCitera

jag personligen tycker det är ok om någon som är 12 vill bli ihop med någon som är samma ålder eller 1 år äldre eller yngre så med det sagt kör på det ifall du känner dig redo


   
SvaraCitera

Skapa en webbplats för din utvecklingstjänst för startupföretag. Det är inte bara ett sätt att locka kunder, utan också att visa att du menar allvar med dina planer. Dessutom är webbplatsen en visuell representation av din startups idéer.


   
SvaraCitera