Aviseringar
Rensa alla

Förhållande


Ämnesstartare

Xamentle06:
Och förresten gjorde en liten typ rösta på vad ni tycker om mig grej på min Snap och det fans fyra alternativ 1.trevlig 2.jobbig 3.kärlek 4.rolig/galen jag kortade när dem här men dem var längre och sånt på orginalet men kortade ner dem för orkade inte skriva ner exakt allt igen men alla fall gjorde det som ett test på henne genom att lägg ut det på min story och det visade att hon inte valde kärleks alternativet alltså 3. Men tror ni att hon kan ha aktivt kryssat i fel till snäll och sånt bara för att inte vissa det för då hade jag förståt eller inte ville kryssat i den den för att hon nog vill säga det och sånt i verkligheten och inte vi något socialt media

Men vad tror du om den texten jag skrev tidigare vad tror du hon tänkte då tänker nästan att hon vill ta det i verkligheten för hon verkar inte vara en person som vill ta sånt över internet utan irl


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Föresten ta allt med en nypa salt eftersom jag älskar henne och känner nog att jag kan överdriva detta lite i min hjärna för att jag är så fruktansvärt kär i henne


   
SvaraCitera

Låter som att hon är intresserad av dig, lycka till.


   
SvaraCitera


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tack


   
SvaraCitera
Algot

Xamentle06:

Är du helt säker för vill liksom inte heller förstöra hela vår vänskap för att jag gör en f up men tror du verkligen det och om hon gör det ska jag vänta någon månad eller några veckor eller ska jag bara köra tänker så jag lär mig känna henne ännu bättre och kan man ha ett seriöst förhållande in min ålder och liksom inte bara vara ihop för att vara ihop?

Ja du har rätt, du borde ta det långsamt. Då finns det bättre chans att det kommer gå bra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Algot:

Ja du har rätt, du borde ta det långsamt. Då finns det bättre chans att det kommer gå bra.

Okej tack då vet jag men på hon beter sig just nu känns det som om hon bara går och väntar och är lite ivrig


   
SvaraCitera

Xamentle06:
Och förresten har jag lovat mig själv en sak och det är att inte vara någon jävla omogen fjant och berätta för henne att jag gillar henne vi något jävla socialt media jag kan ju hinta henne att jag gillar henne där när jag pratar med henne men alla fall jag ska säga det öga mot öga med henne

Helt rätt Tumme upp


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Xamentle06:
Hej är en kille på 13 bast snart 14 har börjat en ny skolan i 7:an och blivit vän med ett tjej "gäng" eller vad man ska säga dem här tjejerna är jätte inbludande och trevliga men en av dem tjejerna har jag fastnat extra går inte en minut utan att tänka på henne vi hade en dag där man fick testa på sin nya skola för en dag det var en vanlig skoldag bara att man är på sin nya skola istället och då satt jag brevid den tjejen som jag nu har fastnat för och redan vid det tillfället gillade jag henne som person alla fall men hon beter inte sig som en vanlig person brukar göra om man är vänner utan hon vill vara med mig hellre än med sina vänner som hon känt i flera år och hon har inget problem med att smaka va varandra dricka och det är det liksom inte en vanlig du vet när man inte nuddar flaskan med läpparna utan vi kan drick ur varandras flaskor som om det vore våra egna liksom och hon sitter alltid bredvid mig om hon kan hon bjuder alltid in mig till att göra saker med mig och hennes bästisar och hon kan komma försent till lektionen ibland bara för att vänta på att jag ska klanta runt mig när jag ska ta ut sake eur mitt skåp är detta ett normalt sätt att vara på ut av henne kan det vara något här eller är hon bara genuint snäll och så vad tror ni för tänker på henne hela tiden och helgerna känns som år utan henne vad ska jag göra har hon mer än vän känslor för mig för jag är dålig på att avgöra sånt i vanliga fall och det blir ju inte bättre av att jag älskar denna människa för det är ju lätt att bli blid och jag håller nästan hela tiden på att övertyga mig själv om att hon gillar mig och det är inte bra känner jag, har känt henne lite mindre än en vecka, hur länge borde jag avvakta och hur ska jag veta när det är dags? Och jag kan inte bara gå och vänta känner jag och inte veta om hon kanske gillar mig eller inte har frågat vänner som ska hålla koll på det för dem umgås nämligen i samma gäng dem är mina gamla vänner från min gamla skola och också är med i detta kompis gäng eller vad man nu vill kalla det, hur ska jag lösa detta? Och hur ska jag gå till väga och göra i denna situation?

Skrev att hon preoriterar mig för sina bästisar jag menade att om hon har valet att antingen t.ex sitta bredvid mig eller sin bästis så väljer hon mig som hon känt i 4 dagar före sina bästis som hon känt flera år


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sen tyckte hon inte efter första eller andra  (kommer inte ihåg om det var första eller andra) dagen vi umgicks liksom pratade hade roligt och bara hänge på rasten (för vi hade håltimme) att det var något problem att drick ur min flaska och då vara det också det här med att dricka ur flaskan som om det vore sin egen liksom och sen ville hon fösta dagen vi umgicks ha mig på sociala medier på en gång medans hennes vänner tog det lite lugnt med det, men idag så var hon lite lugnare med det hon brukar göra hon var liksom inte lika känslosam men oandra sidan var hon trött och verkade lite nedstämd och det kan vara för att hon missade att va med oss (oss lika med vi i kompis gänget) halva skolan dagen för att hon ska fixa pass eller så är det för att hon känner att hon gjort bort sig inför mig för jag kände mig och väldigt nedstämd för att jag gjorde bort mig framför henne. För jag är nästan orolig att jag inbillat mig att hon har känslor för mig eller något eller att hon har tappat dem eller tror ni bara att hon hade en liten nedstämd dag?


   
SvaraCitera

vad fan är inbludande


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hxiley:
vad fan är inbludande

Menade inbjudande inte inbludande


   
SvaraCitera

alltså allt jag kan säga är att you man gon have your heart broken, mest hon. eller så beslutar hon att vara otrogen och då oof rip dig. synd att ni inte är så gamla


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nu låter jag dum som säger så här men hon är inte den taskiga typen så jag skulle säga att hon skulle gör slut först sen träffar någon ny om så fallet är istället för att vara otrogen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Men ja det är synd att vi är så unga


   
SvaraCitera