Aviseringar
Rensa alla

Förhållande


Ämnesstartare

Hej, jag pratar med en kille och de har kommit så långt att om någon frågar om jag är singel hade jag sagt nej. Vi har pratat om att sätta datum så man officiellt är tillsammans , men jag tycker förhållanden är läskiga. Jag vet inte om det är för att jag inte vill bli sårad och jag tycker att de inte kommar bli lika illa om vi aldrig var tillsammmas eller om jag inte vill råka såra han. Är inte ens säker på om det är det tycker bara det är läskigt men kan inte säga vad det är. Några idér på vad jag kan göra?


   
Citera

Kärleken är svårt men kommer man överens och båda två gillar varandra så kör på livet har sina prövningar 


   
SvaraCitera

kuksugare: jag tycker att de inte kommar bli lika illa om vi aldrig var tillsammmas

det stämmer i alla fall inte. du anser ju det som ett "förhållande"; vad gör en officiell förklaring för skillnad?


   
SvaraCitera

Har du haft förhållanden innan? Annars är det kanske läskigt bara för att det är nytt. Men om ni båda gillar varandra och kommer överens osv så finns det väll inga hinder?. Tror bara att du är nervös tbh. 


   
SvaraCitera

om ni inte har träffats irl så borde du nog inte säga nej om nån frågar om du är singel eller inte. 


   
SvaraCitera