Aviseringar
Rensa alla

förhållande?


Ämnesstartare

Vad tycker ni om förhållanden?


   
Citera
reben

äckligt


   
SvaraCitera

vackert


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

reben:
äckligt

varför xD


   
SvaraCitera

erfarenhet hittills:
kvävande.


   
SvaraCitera

mys Söt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

koalan:
erfarenhet hittills:
kvävande.

Berätta, sedan kan jag berätta hur kvävande du kommer känna att mitt förhållande är, men jag älskar det <3


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:
mys Söt

JAAA!


   
SvaraCitera

äckligt


   
SvaraCitera
reben

iatebaronxoxo:

varför xD

dfr


   
SvaraCitera

onyttigt


   
SvaraCitera

iatebaronxoxo:

Berätta, sedan kan jag berätta hur kvävande du kommer känna att mitt förhållande är, men jag älskar det <3

Finns väl inte mycket att säga egentligen.
Har haft väldigt patriarkala förhållanden där jag hela tiden vikt mig inför killens viljor, åsikter och uppfattningar. 
Det tär på en att hela tiden bli förminskad, förlöjligad och dumförklarad utan att få någon "skälig" förklaring till varför. 
Slutade uttrycka uttrycka åsikter helt i förhållandena och blev nervös ifall någon frågade om t.ex. min favoritfärg eftersom jag inte visste vilket som var "rätt" svar.
Har tappat mig själv rejält mycket de senaste åren och mycket beror på att jag slutade reflektera över saker och ting pga förknippade alltid tankearbete med den negativa reaktion jag oftast fick från min partner i samband med det.

Hoppas verkligen att mitt ev. nästa föhållande blir fint och upplyftande. Trött på att bli kär i svin.


   
SvaraCitera

Buuuuuuuuuuuuuullshit!

Illusion och trams och allt däremellan. Att vara ungkarl betyder bara att man är bättre än alla som inte är. Starkare och definitivt mer självständig.


   
SvaraCitera

Sånt finns.bara i sagor och filmer..... 


   
SvaraCitera

man kan ha ett bra förhållande eller ett dåligt förhållande eller ett komplicerat förhållande men det bästa förhållandet är proportionellt.


   
SvaraCitera