Aviseringar
Rensa alla

Förhållande fråga


Ämnesstartare

hej! En fråga till er som har förhållande, hur ofta träffar ni kompisar med eran kille/tjej ? Och hur ofta brukar ni vara med kompisar utan eran kille/tjej?

H


   
Citera

Jag har vart i ett förhållande och då träffades hon och jag en gång i veckan, jag ville träffa henne mer men tänkte då att så här får det vara. Men sen i slutet av 2013 fick jag nog och gjorde slut. Man ska gärna kunna träffas 2-3gånger i veckan och minst 2.

Jag var aldrig med kompisar med min tjej. Jag hade typ ingen kompis då bara en fördriva-tiden-med-kompis.


   
SvaraCitera

Va?? En gång i veckan vore en jädra dröm i form av det högsta paradis för mig. Men visst, beroende på hur långt bort man bor så är det diskuterbart. Med min dåvarande pojkvän så träffades vi 1 gång varannan vecka i snitt, kunde bli 1 på 3 också, fast då inkluderades det givetvis att man sov över, så det jämnade ut sig kanske.

Jag tror inte det är något problem att ses med någon annan samtidigt, om man inte har uppfattningat när att på förhand det skulle vara obekvämt


   
SvaraCitera
uluvme

Jag träffar min  pojkvän ensam ca 3 gånger i veckan. Någon gång på vardagarna sen sover vi tillsammans på helgerna. Tycker de är helt lagom. Träffar honom mest själv, men när man hittar på saker med flera så är kompisarna med (vi har till 90% endast gemensamma vänner), men det sker dock inte så ofta. Beror mycket på när jag är med kompisar övrigt, det sker när jag känner för det; ibland en gång i veckan, ibland fler och ibland sällan. Huvudsaken är att man själv känner att det är lagom och att man inte glömmer bort sina vänner bara för man är i ett förhållande. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bodde mer eller mindre ihop med mitt ex. Hon var hos mig väldigt ofta iallafall. Träffade polare nästan varje helg, söp ihop eller bara hängde ihop var avslappnat o kul


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sällan.. Ledsen För sällan. Mm det är väl slut nu I guess, för alltid


   
SvaraCitera