Aviseringar
Rensa alla

Förhållande=Läskigt?


Ämnesstartare

Jonnybravo91:

Jag har ingen direkt klar erfarenhet av det hela, men jag ser inte vad som skulle kunna var läskigt. [smile]

Nej jag ser inte heller att det är läskigt


   
SvaraCitera

nej snarare jobbigt eftersom att alla killar är gnälliga krävande idioter


   
SvaraCitera

Surina:

Nej jag ser inte heller att det är läskigt

I och för sig, ser jag över ett par av mina vänner som verkligen ger upp nästan allt vad som heter eget liv, så antar jag att somliga kan finna det hela läskigt.


   
SvaraCitera

Har aldrig haft en flickvän, men samtidigt som jag tror det skulle vara trevligt är jag livrädd för att binda mig till en person och än mer att binda någon till mig.


   
SvaraCitera

Det är ju lite läskigt att ge upp sin frihet och att öppna sig för människor och sådant, imo.


   
SvaraCitera

Innan jag fick min första flickvän förstod jag aldrig killar i serier som inte kunde binda sig till en tjej som var riktigt fin och så, även fast killen var nörd som inte får tjejer lätt alls. Jag tänkte alltid ba "GIFT DIG ME HENNE, GÖR ALLT FAN FÖR HENNE BARA DU HÅLLER KVAR HENNE".

Så fort jag fick min första flickvän som var underbar och vacker var min första tanke SPRIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIING.

Så nope, love doesn't make sense.


   
SvaraCitera

Myksa:

det ska vara lite läskig


   
SvaraCitera

Angelize:

nej snarare jobbigt eftersom att alla killar är gnälliga krävande idioter

tjejer*


   
SvaraCitera

saturn:

Allt är läskigt *isolerar mig från omvärlden*

Haha.


   
SvaraCitera

Jomen som någon sa, läskigt för att det är ovant. Jag tror att det känns läskigt och ovant även om man varit i flera förhållanden tidigare, för inget förhållande är det andra likt.


   
SvaraCitera

louie:

Haha.

Mer sant än osant, men roligt att undehålla osv.


   
SvaraCitera

Mow Skwoz:

tjejer*

[mad]


   
SvaraCitera

Angelize:

[mad]

[ops]


   
SvaraCitera

Mow Skwoz:

[ops]

(ops)


   
SvaraCitera

det är läskigt


   
SvaraCitera