Aviseringar
Rensa alla

Förhållande på um?


Ämnesstartare

Hej, skulle vilja veta om ni har träffat någon här på um och haft ett förhållande irl eller någon bästa kompis du lärde känna här? Vart lite nyfiken så varför inte svarta en poll


   
Citera

Dinbrud: Ja

Har blivit tillsammans med en och väldigt bra vän med en annan.


   
SvaraCitera
Draug

Dinbrud: Nej

umare kan nog vara svåra att ha o göra med, o andra sidan finns ju faktiskt en o annan vettig eldsjäl också.


   
SvaraCitera

ja pmr vi e fortfarande ihop


   
SvaraCitera
mynona

ja, har lärt känna mer än en vän jag gärna behåller 


   
SvaraCitera

Nej, jag har inte träffat någon jag har blvit vän eller blivit ihop med. Dock finns det ett par snälla själar här 🙂 Siceps t.ex. 😉


   
SvaraCitera

deathbylawnmower och psychoex är medlemmar på um, men träffade dem inte här. popbarn som inte varit medlem här sedan urminnes tider träffade jag ju faktiskt via um, dock. så hon räknas väl.


   
SvaraCitera
Bell
 Bell

Det finns många kärlekspar här, framför allt om en tittar tillbaka i UM-historien. Jag ingår dock inte i ett sådant Ledsen (ännu). Blink 


   
SvaraCitera

Bell:
Det finns många kärlekspar här, framför allt om en tittar tillbaka i UM-historien. Jag ingår dock inte i ett sådant Ledsen (ännu). Blink 

usch. par. mononormativitet.


   
SvaraCitera

trevlig-snubbe:
Nej, jag har inte träffat någon jag har blvit vän eller blivit ihop med. Dock finns det ett par snälla själar här 🙂 Siceps t.ex. 😉

nawwww 


   
SvaraCitera

siceps :

nawwww 

Du har fått svar på Vocaro chatt... ja du vet 😉


   
SvaraCitera

trevlig-snubbe:

Du har fått svar på Vocaro chatt... ja du vet 😉

si si jag vet 


   
SvaraCitera

siceps :

si si jag vet 

Gut gut!


   
SvaraCitera

mynona:
ja, har lärt känna mer än en vän jag gärna behåller 


   
SvaraCitera

jag har halva inne på reben.


   
SvaraCitera