Aviseringar
Rensa alla

Förhållande utan sex?


Ämnesstartare

dazed:

visst fan är jag briljant?

ja, jag dånar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Beror väl på. Om samtliga inblandade parter är ointresserade av sex alternativt har sex utanför förhållandet så lär det väl inte vara några problem.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Möjligtvis, tror dock att båda behöver vara mer eller mindre asexuella.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nej.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ett tag


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

om det är ett kärleksförhållande så nej, det tror jag inte [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mediakatt:

Beror väl på. Om samtliga inblandade parter är ointresserade av sex alternativt har sex utanför förhållandet så lär det väl inte vara några problem.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja. Penetrerande sex iaf.
Dock är ju sex ofta en fråga om närhet också.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Låter förbannat tråkigt.


   
SvaraCitera

Jag vet inte... Det kanske hade gått.. Men man kan ju göra andra saker som inte riktigt kopplas ihop med sex, som typ så länge man har närhet ändå, kramar pussar & så.[cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja, det tror jag. Eller ja, ett tag i alla fall!

Jag har ju inte monogama förhållanden (inte förhållande öht faktiskt) men det funkar inte för mig att inte ha sex om jag inte totalt litar att personen verkligen gillar mig så söker väl bekräftelsen via sexet. Tror inte att någon kan bli kär i mig utan att jag har sex med dem.

Men om jag skulle ha ett förhållande där det känns bra och jag inte skulle bli regelbundet sårad av den personen så skulle jag definitivt klara mig utan sex om det var något som kändes viktigt för mig eller för den andra. Fast sex är ju jävligt skönt så vore ju lite av en förlust att inte ha det. Å andra sidan finns ju alltid självbefläckelse!


   
SvaraCitera

Klart det går, gamla 100åriga gubbar och gummor lever ju tsm tror inte de har sex [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vet inte om jag hade klarat av det. Sex är en speciell närhet.
Edit: men andra klarar säkert av det


   
SvaraCitera

Ja, absolut. Men båda behöver vara med på vad det är som gäller.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sannwh:

Klart det går, gamla 100åriga gubbar och gummor lever ju tsm tror inte de har sex [y]

HAHA, klockren! [cheers]


   
SvaraCitera