Aviseringar
Rensa alla

Förhållanden som varar länge?


Ämnesstartare

Ok jag har aldrig haft ett riktigt förhållande som varat i år, bara kortare perioder så undrar över en sak.

Läser öööveeralllt om hur folk gör slut efter något år för att känslorna inte e kvar och så. Är fan rädd för detta, när man till slut vill ha en flicka som man vill va me kommer man sluta gilla henne sen då eller.... :S

Har aldrig varit tillräckligt länge i en relation för att känslorna ska svalna, alltid varit "nykär".

Aja någon här som varit tillsammans med någon i flera år utan att sluta älska varann?

Skiträdd ju för att aldrig kunna va med någon länge utan hoppa från förhållande till förhållande tills man dör :S...

Men vill ju inte heller stå ut med någon man inte älskar "bara för att"...

Kan lägga till att jag inte vill vara någon svensson som gifter sig och skaffar barn vid 22... Vill ha en tjej vid den åldern men kunna åka utomlands med henne och ha kul som ung inte bli någon pensionär..


   
Citera
Ämnesstartare

TallBall:

när man till slut vill ha en flicka som man vill va me kommer man sluta gilla henne sen då eller

iom att man slutar gilla genne så äre inte så farligt. tkr tvärtom att man utvecklas mkt som person i en relation. lärorikt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

finns tydligen bäst före datum på känslor det är bara att anpassa sig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Karl Bertil Jonsson:

iom att man slutar gilla genne så äre inte så farligt. tkr tvärtom att man utvecklas mkt som person i en relation. lärorikt

Doh va jobbigt vill ju älska någon livet ut till slut? Inte gifta mig för att, få barn för att, skaffa hus för att, resa 1 vecka om året för att...

Just because...

Aja that settles it ska aldrig gifta mig eller settle down.. ONS och kortvariga relationer will be my life :). Sen får det väl bli nått vid 40 för att inte dö själv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

TallBall:

Doh va jobbigt vill ju älska någon livet ut till slut?

nångång vid 25-30 lär jag väl göra nått sånt. men fram tills dess nej. vrf borde jag?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Karl Bertil Jonsson:

nångång vid 25-30 lär jag väl göra nått sånt. men fram tills dess nej. vrf borde jag?

Ja men menar vid den åldern 🙂 Tänker fan inte bli fast tidigare än så, drf jag bara haft kortvariga relationer so far... Mina bästa år ska inte slösas på en person 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

TallBall:

Ja men menar vid den åldern 🙂 Tänker fan inte bli fast tidigare än så, drf jag bara haft kortvariga relationer so far... Mina bästa år ska inte slösas på en person 🙂

jag har haft två seriösa förhållanden som båda låg på lite mer än ett år. blev dumpad i en av dom. tror orsaken i båda var att jag är ganska slapp med att vara aktiv i en relation


   
SvaraCitera

TallBall:

Är fan rädd för detta, när man till slut vill ha en flicka som man vill va me kommer man sluta gilla henne sen då eller.... :S

känner mig snarare rädd för att bli lämnad gång på gång än att jag själv tröttnar på förhållandet


   
SvaraCitera

jag hade en tjej i tre år. mina känslor för henne dog inte, men hennes för mig gjorde tydligen det.

antar att det handlar om att man får göra det spännande för varandra eller något sånt för att det ska vara.

eller att man kompletterar varandra.

tror inte att du ska oroa dig för det. är du en sån som vill ha ett långt förhållande, så kommer du få ett när du hittar en som vill ha det med dig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mICHE:

känner mig snarare rädd för att bli lämnad gång på gång än att jag själv tröttnar på förhållandet

HelylleHerman:

jag hade en tjej i tre år. mina känslor för henne dog inte, men hennes för mig gjorde tydligen det.

Mjo ofta så det är som jag har läst. Alltid tjejen som tröttnar.


   
SvaraCitera

TallBall:

Mjo ofta så det är som jag har läst. Alltid tjejen som tröttnar.

jupp, så har det i princip alltid varit. och män är svin, btw [bigcheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

HelylleHerman:

jupp, så har det i princip alltid varit. och män är svin, btw [bigcheers]

Ska vara värsta romantisk när jag ser tecken på att hon tröttnar så att hon faller för mig igen så att jag kan dumpa henne 😀 Win!


   
SvaraCitera

TallBall:

Ska vara värsta romantisk när jag ser tecken på att hon tröttnar så att hon faller för mig igen så att jag kan dumpa henne 😀 Win!

haha, då har hon iaf rätt att kalla dig svin ;).

mitt exs taktik var att bete sig som en stor jävla röv, få mig att vilja lämna henne, visa sedan ånger, och får mig att tro och hoppas att allt kommer bli bättre än någonsinn, sedan lämna mig.

testa det, det gjorde ont som fan [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

HelylleHerman:

mitt exs taktik var att bete sig som en stor jävla röv, få mig att vilja lämna henne, visa sedan ånger, och får mig att tro och hoppas att allt kommer bli bättre än någonsinn, sedan lämna mig.

testa det, det gjorde ont som fan [y]

Aj helvete det måste ha svidit...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

HelylleHerman:

mitt exs taktik var att bete sig som en stor jävla röv, få mig att vilja lämna henne, visa sedan ånger, och får mig att tro och hoppas att allt kommer bli bättre än någonsinn, sedan lämna mig.

Kör på det där efter att ha försökt prata mig ur det.. Kommer inte på annat sätt att göra det på[shake]
lr jo säger åt honom/henne att hitta ny.. Men det har inte fungerat ;s så kör på det där.. 😐


   
SvaraCitera