Aviseringar
Rensa alla

Förhållandet går för snabbt


Ämnesstartare

Hej! Jag är en tjej som nyss fyllt 20 som har varit tillsammans med en kille i snart 2 månader. Vi har våra olikheter och det som märks av mest är hur snabbt vi vill att olika saker ska hända. Som till exempel veckan vi blev tillsammans sa han att han ska till England och vill ha med mig, och detta tackade jag nej till då det var alldeles för tidigt för mig. Nu har han verkligen öppnat sitt hjärta för mig och sagt att jag är tjejen han vill spendera resten av sitt liv med, och att han väntar på ett bra jobb så han får ihop pengar till en lägenhet till oss. Det är jättegulligt av honom såklart men jag blir så stressad av det här! Att flytta ihop kan jag tänka mig göra efter något år och resa samma sak där. Hur och vad ska jag göra, behöver verkligen hjälp här 🙁


   
Citera

hur fan kan du säga nej till det? jag hade sagt ja direkt


   
SvaraCitera

Försök förklara på något vis att han måste tagga ner, hade reagerat likadant som du. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hahah jo så kan man ju också tänka, men vill inte va värsta golddiggern å följa med bara för resans skull 


   
SvaraCitera

bara att resa med honom men boka ett annat hotell


   
SvaraCitera

Vad är problemet?


   
SvaraCitera

Är väl gigantosaurisk skillnad på att resa med någon och att flytta ihop med någon. Klart ni överlever en vecka i England tillsammans. Att du inte är redo att flytta ihop efter 2 månader har han förhoppningsvis förståelse för


   
SvaraCitera

Han låter som en beta orbiter


   
SvaraCitera