Aviseringar
Rensa alla

Förhud...


Ämnesstartare

Vet inte om det rätta stället att placera denna tråd på men aja.

Jag lider av trång förhud och efter typ 2 år av att inte ta tag i problemet så drog jag tillslut till UM för fråga om råd och om ja skulle operera. Där fick jag träffa en creepy gammal gubbe som drog nåt oskönt sex skämt innan vi började snacka seriöst vilket gjorde mig ännu mer obekväm. Det var inte nog att vissa upp den utan han var tvungen att "leka mordern". Men men han sa att jag inte behövde operera utan att bara använda barnolja dra hårt. Jag lyssnade på hans råd och gjorde detta i typ 2 veckor utan progress. Sen en dag bestämde jag mig att dra extra hårt, och det gjorde jag. Till min stora förvåning så fick jag tillbaka den helt men den satt fortfarande hårt som bara fan, och mitt ollon var så jävla ömtåligt. Det gick inte alls att onanera i det tillståndet och förhuden satt fast under ollonet. Efter en jävla massa struggle gick ja in i dushen och satt och mixtra tillslut fick jag tillbaka förhuden över ollonet igen. Fortfarande satt den hårt och jag är nu tillbaka till ruta ett.

Så min fråga är tycker ni att jag ska gå tillbaka till Um, elr finns det nåt salva som mjukar upp huden och gör den mer töjbar. Um var inte direkt en rolig upplevelse så Hjälp en kille i nöd.

Man vill ha den redo tills sommaren då jag ska festa mkt, man vet ju inte riktigt vad som kommer att hända. Fylller 18 och allt 🙂


   
Citera
Ämnesstartare

Sorry för särskrivningen. Svenska är inte mitt bästa ämne 😉


   
SvaraCitera

låter ju ej så trevligt... skulle nog tillbaks om jag var du
och be att få träffa ngn annan
annars kan du väl lika gärna gå till en läkare på sjukhuset ist

Dold text: gillar ej um... vet ej vrf.. el jo d gör jag...


   
SvaraCitera

Gå till en läkare, simple as that. Du kan säkert få en remiss till sådan från UM, skolsköterska eller nåt.

Förmodligen får du använda en kortisonsalva som du stryker på och töjer huden med i några veckor.


   
SvaraCitera

Cutta av skiten ba!


   
SvaraCitera

framtidstron lever:

Cutta av

hos

aksustik:

läkare


   
SvaraCitera

ja, man ska inte vara allt för godtrogen.
Det är rätt isola!


   
SvaraCitera

framtidstron lever:

ja, man ska inte vara allt för godtrogen.

Jaha du menar så, men så menade inte jag. Jag ville uppmuntra lite till omskärelse i allmänhet jag!


   
SvaraCitera

isola:

Jag ville uppmuntra lite till omskärelse i allmänhet jag!

Åh, omskärelse, det gillar jag. Mina barn ska omskäras! AV MED DERAS FÖRHUDAR, säger jag!


   
SvaraCitera

framtidstron lever:

Åh, omskärelse, det gillar jag. Mina barn ska omskäras! AV MED DERAS FÖRHUDAR, säger jag!

Förtjusande!!!!!!


   
SvaraCitera

😀


   
SvaraCitera

stefanawesome:

Till min stora förvåning så fick jag tillbaka den helt men den satt fortfarande hårt som bara fan, och mitt ollon var så jävla ömtåligt.

Är detta med stånd? I så fall räcker det nog med kortisonsalva ett par veckor. Salvan gör huden tunnare och lite lättare att töja.

Annars kan du ju gå till en annan läkare helt enkelt, du måste inte gå till UM.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jupp de är med stånd. Ska nog pallra mig till vårdcentralen nästa vecka. Tack för svar 🙂


   
SvaraCitera