Aviseringar
Rensa alla

förhuden kliar och har "svullnat upp"


Ämnesstartare

vad ska jag ta mig till? asjobbigt att ha sex ju, kan det ha att göra med att jag haft det minst en gång om dagen i nästan en vecka, ollonet ser typ skrynkligt ut och jag vet inte vad jag ska göra åt saken, gör jätteont när man drar bak förhuden också

äre en könssjukdom eller har det att göra med att jag haft för mycket sex? kan tillägga att det var oskyddat samlag varje gång[blush] aja, nån som känner igen sig? ja jag är seriös, snälla försök svara seriöst iaf!


   
Citera
Ämnesstartare

kanske skavsår.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

kanske skavsår.

may-b so!

men jag kanske aldrig kan ha samlag igen, och det går ju inte med den här jävla kroppen[surprised]


   
SvaraCitera

Vårdcentral, ungdomsmottagning. Innan dess borde du skydda dig vid samlag, då det råder viss osäkerhet om vad det är frågan om?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SAVE ME:

men jag kanske aldrig kan ha samlag igen, och det går ju inte med den här jävla kroppen

[shake]

det går nog över..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

shajjn:

Vårdcentral, ungdomsmottagning. Innan dess borde du skydda dig vid samlag, då det råder viss osäkerhet om vad det är frågan om?

mm fast mitt ollon har blivit skrynkligt också, gör grymt ont när man drar bak förhuden, antar att jag haft för mycket sex[rolleyes]

enhimmelskdrog:

det går nog över..

nee kommer aldrig mer kunna ha samlag[cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SAVE ME:

nee kommer aldrig mer kunna ha samlag[cry]

vad tråkigt [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Så går det när man äter kött.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SAVE ME:

äre en könssjukdom eller har det att göra med att jag haft för mycket sex?

För mig brukar för mycket sex leda till att kanten på förhuden blir röd och kliar lite. Dock aldrig märkt att ollonet blir skrynkligt..

Låt kuken vila 1-2 dagar så lär det gå över.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

AndyH:

För mig brukar för mycket sex leda till att kanten på förhuden blir röd och kliar lite. Dock aldrig märkt att ollonet blir skrynkligt..

Låt kuken vila 1-2 dagar så lär det gå över.

kanske inte skrynkligt men lite mörkaktigt sådär, ser svullet ut liksom

aa du har väl rätt, kanske blev lite för mycket[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

har du provat med at tvätta den, sluta runka och knulla.
Låta den vara i 3 dagar?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fakotza:

har du provat med at tvätta den, sluta runka och knulla.
Låta den vara i 3 dagar?

tvättade den imorse, har varken runkat eller knullat sen dess, inget händer, fast det började ju igår så..[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SAVE ME:

tvättade den imorse, har varken runkat eller knullat sen dess, inget händer, fast det började ju igår så..

man skall inte tvätta med tvål och sen så igår räcker inte.
Låt den va annars får du skylle dig själv. Om de sen är något som blir värre får du gå till en läkare och visa kuken.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fakotza:

man skall inte tvätta med tvål och sen så igår räcker inte.
Låt den va annars får du skylle dig själv. Om de sen är något som blir värre får du gå till en läkare och visa kuken.

fett läskigt[surprised] aja det blir väl bättre men tänkte ifall nån hade dessa erfarenheter, hehe[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SAVE ME:

fett läskigt aja det blir väl bättre men tänkte ifall nån hade dessa erfarenheter, hehe

Vadå vill du smaka eller vadå? Dina ord är inte direkt bra förklaringar.
Jag har däremot får till en början ett skavsår som jag ignorerade sen började de blöda.

Tror jag tvättade de med läkarsprit och sen blev de göra bra.


   
SvaraCitera