Aviseringar
Rensa alla

Förhuden ska åka bak-stånd?


Ämnesstartare

tjena,

jag är en 15årig kille som runkar ganska ofta...

Men när jag får stånd så åker inte förhuden bak ( mot kroppen alltså ) så ollonet kommer fram helt. Om jag drak bak den så ollonet kommer fram så åker den tillbaks nästan direkt. På många av de filmer jag sätt så kan killarna ha framme ollonet medans dom pippar tjejen.

Vad kan de bero på? att jag inte riktigt kommit i målbrottet? jag har hår på pungen, lite under armarna och ganska mörk röst, fast det har jag alltid haft.. någon som har samma problem? väldigt svårt att t.ex trä på en kondom. med kondomen ska man bara kunna rulla på den på ollonet men när jag ska göra det så åker förhuden tillbaka ( och täcker ollonet igen ) TACK FÖR SVAR!


   
Citera

kingkong:

att jag inte riktigt kommit i målbrottet?

Där har vi svaret.


   
SvaraCitera

u need moar skills


   
SvaraCitera

Trång förhud inc. Eller aids..........


   
SvaraCitera

kingkong:

jag är en 15årig kille som runkar ganska ofta...

[rolleyes]


   
SvaraCitera

dom du sett i prullar har antagligen varit omskurna


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kingkong:

jag är en 15årig kille som runkar ganska ofta...

[rolleyes]


   
SvaraCitera
Hando

kingkong:

På många av de filmer jag sätt så kan killarna ha framme ollonet medans dom pippar tjejen.

Omskurna?


   
SvaraCitera

haha omskurna


   
SvaraCitera

hur går det när du har sex? [rolleyes]

nä men låter som de e lite trångt.

kingkong:

Om jag drak bak den så ollonet kommer fram så åker den tillbaks nästan direkt.

så fortsätt gör sådär när du runkar tex, töj den. För du ska ju kunna dra över förhuden över ollonet. var försiktig så du inte fastnar bara, de är inte så bra om man gör de med stånd. gl [y]


   
SvaraCitera

Töj ut den. Hade också sådär runt din ålder men den blir uttöjd tillslut.


   
SvaraCitera

Trång förhud är då du inte kan dra bak förhuden när du har stånd.
Om du kan få bak förhuden så har du inte trång förhud.

Har också som dig, att förhuden åker tillbaka när man drar tillbaka det. Det är inget farligt, det är normalt.

Dom killar du har sett på p-rullarna har nog inte något förhud överhuvudtaget [smile]


   
SvaraCitera

fan är ni tröga eller?!

det han menar är att på porrfilmer så när dom får bånge åker förhuden auotomatiskt bakåt och stannar där. men på denna kille så ligger den halvägs kvar på ollonet.


   
SvaraCitera

Du är bög. Jag är helt säker.


   
SvaraCitera

tobbefastace:

det han menar är att på porrfilmer så när dom får bånge åker förhuden auotomatiskt bakåt och stannar där. men på denna kille så ligger den halvägs kvar på ollonet.

Så länge man kan dra bak förhuden när man har stånd så har man inte trång förhud. Om man inte kan dra bak förhudet helt så har man en trång förhud.


   
SvaraCitera