Aviseringar
Rensa alla

Förintelsen vs. Mellanöstern


Ämnesstartare

Viljans Triumf:

Och vem försvarar civilbefolkningen från all militär från väst?

[tired]

Viljans Triumf:

*slavläger

Bl.a Treblinka var ett dödsläger.

Viljans Triumf:

från europa så skulle jag kunnat leva med det ja, i vetskapen om att jag inte varit det minsta delaktig i det.

Då är du ju inte ens intresserad av att människor ska ha lika rättigheter, vad är det då vi argumenterar om?


   
SvaraCitera

Kouku:

Bl.a Treblinka var ett dödsläger.

ok, jag ger dig ett rätt

Kouku:

Då är du ju inte ens intresserad av att människor ska ha lika rättigheter, vad är det då vi argumenterar om?

Nej, jag är inte intresserad av rättigheter, det är bara trams, däremot gillar jag motsatsen till rättigheterna, frihet

(och vad i hela världen har en eventuell judeutrotning att göra med rättigheter?)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Viljans Triumf:

Nej, jag är inte intresserad av rättigheter, det är bara trams, däremot gillar jag motsatsen till rättigheterna, frihet

(och vad i hela världen har en eventuell judeutrotning att göra med rättigheter?)

"injustice anywhere is a threat to justice everywhere"
rättigheter, rättvisa = frihet.


   
SvaraCitera

Kouku:

rättigheter, rättvisa = frihet.

Rättigheter innebär i princip att du är förbjuden att göra väldigt mycket utom just "det" och "det", det har du rätt att göra. Det är inte förenligt med frihet på något vis


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Viljans Triumf:

Rättigheter innebär i princip att du är förbjuden att göra väldigt mycket utom just "det" och "det", det har du rätt att göra. Det är inte förenligt med frihet på något vis

Du bryr dig inte om någon annan så länge du har frihet alltså? [rolleyes]


   
SvaraCitera

Kouku:

Du bryr dig inte om någon annan så länge du har frihet alltså? [rolleyes]

Jo, det gör jag, vilket är anledningen till att jag motsätter mig saker som väpnade konflikter, rättigheter, monetär ekonomi etc. etc.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Viljans Triumf:

Jo, det gör jag, vilket är anledningen till att jag motsätter mig saker som väpnade konflikter, rättigheter, monetär ekonomi etc. etc.

[y]


   
SvaraCitera

wait...

...what?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kebabkurt:

wait...

...what?

what part of it was it that you didn't understand?[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag bryr mig inte om andra så länge jag har frihet.... De är de enda vettiga sättet att leva på idag. Bryr man sig för mycket så blir man fan deprimerad över hur lite man kan göra åt de.

För övrigt tycker jag så här; Om din granne inte kan vara tyst....avliva honom.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tycker att alla länder ska köra FFA


   
SvaraCitera

För att det är USAs krig och sånt, och soldaterna är inte där för att skapa demokrati och sånt, USA och de andra är där i syfte att stoppa framtida terroristattacker mot USA och England, och sånt typ.
Men att åka dit och kriga massa och sånt löser det nog inte ändå. 🙁


   
SvaraCitera

[tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SaltaKätzchen:

Men att åka dit och kriga massa och sånt löser det nog inte ändå.

Nah, men det är ganska lustigt att folk klagar över att inte de andra länderna stoppade förintelsen då [n]


   
SvaraCitera

Kouku:

Nah, men det är ganska lustigt att folk klagar över att inte de andra länderna stoppade förintelsen då [n]

Jag menar att det nog inte går att stoppa små terrorister från att fortsätta att spawna i mellanöstern hur mycket man än krigar mot dem. Man kommer ju få ha ett krig som varar i hundratals år eller nått, det leder nog ingenstans. 🙁


   
SvaraCitera