Aviseringar
Rensa alla

Förjud politiska ungdomsförbund


Ämnesstartare

Även om det inte nödvändigtvis är målet med dem så fungerar de i praktiken som en skola för att lära de unga vad de skall tycka och tänka, det är en slumpmässig hjärntvättning som osäkra och förvirrade ungdomar trillar in i för att finna en identitet och den identiteten bör inte vara en politisk ideologi.

Håll de ungas sinnen rena och självständiga, förbjud all form av politiska ungdomsförbund.


   
Citera
Ämnesstartare

förbjud partipolitik


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nej dom är bra
man kan kolla på film och lära sig saker om politik


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ungdomasförbunden är nog oftast bättre än dom vuxnsa partierna. dom handlar om någonsak som är fel men dom är emot vandrandra fast dom bryrsig om olika saker som dom vill ändra på.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lífþrasir:
Även om det inte nödvändigtvis är målet med dem så fungerar de i praktiken som en skola för att lära de unga vad de skall tycka och tänka, det är en slumpmässig hjärntvättning som osäkra och förvirrade ungdomar trillar in i för att finna en identitet och den identiteten bör inte vara en politisk ideologi.

Håll de ungas sinnen rena och självständiga, förbjud all form av politiska ungdomsförbund.

Ungar kommer alltid tycka och tänka saker med eller utan ungdomsförbunden. Förbuden är bara ett sätt för ungarna att bli mer aktiva och börja praktisera tankarna genom politik. Fler unga i ungdomsförbund säger jag! 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NiklasW:

Ungar kommer alltid tycka och tänka saker med eller utan ungdomsförbunden. Förbuden är bara ett sätt för ungarna att bli mer aktiva och börja praktisera tankarna genom politik. Fler unga i ungdomsförbund säger jag! 

Synd att alla har fel bara


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ennie:

Synd att alla har fel bara

Jo men det är väl det som är grejen med demokrati. Folk har fel, folk röstar fel. Det viktigaste tror jag är att folk och framförallt unga iallafall vågar tycka till.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NiklasW:

Jo men det är väl det som är grejen med demokrati. Folk har fel, folk röstar fel. Det viktigaste tror jag är att folk och framförallt unga iallafall vågar tycka till.

Hahaha


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NiklasW: Fler unga i ungdomsförbund säger jag!

Självklart tycker du det, sverigedemokraterna är uppbyggda att att samlas i ett "vi mot dem" tänk, som är ett av de starkaste teman ungdomsförbunden lär ut


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lífþrasir:

Självklart tycker du det, sverigedemokraterna är uppbyggda att att samlas i ett "vi mot dem" tänk, som är ett av starkaste teman ungdomsförbunden lär ut

Tyvärr det vore bättre om det kommer andra organisationer som sammarbetar och är emot dom vuxnas partier.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ennie: Tyvärr det vore bättre om det kommer andra organisationer som sammarbetar och är emot dom vuxnas partier.

Mm, men det händer inte, för det vore inte gynnsamt mot moderpartierna


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nån får gärna korrigera stavfelet i rubriken med


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lífþrasir:

Mm, men det händer inte, för det vore inte gynnsamt mot moderpartierna

När man går i ett ungdoms förbund vill man ha sin egen åsikt men man måste taalla partiets värderingar  åsikter också.


   
SvaraCitera

amsi:
förbjud partipolitik

thats-good.gif


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lífþrasir:

Självklart tycker du det, sverigedemokraterna är uppbyggda att att samlas i ett "vi mot dem" tänk, som är ett av de starkaste teman ungdomsförbunden lär ut

Nej hela ditt resonemang faller på att Sverigedemokraterna är det enda parti i Sveriges riksdag som vill ena folket och bygga bort "vi mot dem"-tänket. Har du överhuvudtaget läst SDs politik? 


   
SvaraCitera