Aviseringar
Rensa alla

Förklara plz


Ämnesstartare

jaag_91_:

vafan?! xD ofta man runkar med sina kompisar xD

Jag runkade, inte de andra. De tycker det är allt för sjukt. Jag bryr mig inte speciellt mycket ^^

snyggkille21:

vad i helvete? gillade dig innan jag läste den här tråden

Äsch vafan, vad är det för fel med lite onani? Jag förlorade oskulden när min bror kollade på, ingen big deal alls.
Och, dessutom, har alltid täcke över om jag gör det när det är folk i närheten. Händer inte ofta dock.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Yogi:

Du tänder på dina kompisar, du är bög alltså

Eller så kan det kanske vara så att jag tänder på att ha någon i närheten överhuvudtaget, oavsett kön, tänder på känslan av att någon är där bara. [zzz]


   
SvaraCitera

Majkiie:

Eller så kan det kanske vara så att jag tänder på att ha någon i närheten överhuvudtaget, oavsett kön, tänder på känslan av att någon är där bara.

Kanske det. Jag tänder på att blotta mig inför folk jag inte känner [blush]


   
SvaraCitera

Majkiie:

Jag runkade, inte de andra. De tycker det är allt för sjukt. Jag bryr mig inte speciellt mycket ^^

du är sjuk[tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jaag_91_:

du är sjuk

Ganska faktiskt 😛


   
SvaraCitera

Majkiie:

Ganska faktiskt 😛

Du har självdistans [bigcheers] sånt gillar vi! [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jaag_91_:

sånt gillar vi!

[cute]


   
SvaraCitera

Men vadå, asså kan du och dina kompisar sitta och chilla och sen får du för dig att börja runka och alla tycker det är helt normalt?

!??!?!?!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

koriander:

Men vadå, asså kan du och dina kompisar sitta och chilla och sen får du för dig att börja runka och alla tycker det är helt normalt?

Ja, well, de blir inte förvånade längre.


   
SvaraCitera

Men i vilket sammanhang? Kollar ni på porr, eller sitter ni o typ spelar tvspel?


   
SvaraCitera
Hando

Majkiie:

/ 🙂

Är det vad jag tror att det är?[tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Majkiie:

Äsch vafan, vad är det för fel med lite onani? Jag förlorade oskulden när min bror kollade på, ingen big deal alls.

Och jag förlorade oskulden när min syster var i samma rum. Vi kan vara snusk-kompisar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

koriander:

Men i vilket sammanhang? Kollar ni på porr, eller sitter ni o typ spelar tvspel?

Kan vara i stort sett vad som helst.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hando:

Är det vad jag tror att det är?

Oh ja, det är min sperma på asfalten framför en bänk i stadsparken.

Harpyja:

Vi kan vara snusk-kompisar.

Sure.


   
SvaraCitera

Majkiie:

Kan vara i stort sett vad som helst.

[tard]


   
SvaraCitera