Aviseringar
Rensa alla

Förklara senare säsongerna av Xena


Åtta
Ämnesstartare

Jag tittar på Xena just nu, och hon har på sig någon jätteful heltäckande dräkt, och hon ser ut att vara gravid. Hennes sidekick däremot har bytt om till något mer bikiniliknande, och slåss nu med sais istället för pinnen hon hade i de tidigare säsongerna.

Kan någon förklara hur detta gått till?


   
Citera
Ämnesetiketter

Är ju Gabrielle som kör med pinne efter att hon tränats av amazonerna. Xena kör ju med svärd och chakram oftast men tar det finns finns.


   
SvaraCitera

I går var Xena supermagisk och gjorde något kraftfält som slog bort kinesernas raketer. Och häromdagen sa hon någonting om "det här barnet" som fick det att verka som att hon var gravid.


   
SvaraCitera
Åtta
Ämnesstartare

likgiltig misär:

Är ju Gabrielle som kör med pinne efter att hon tränats av amazonerna.

Men i den här säsongen så använder hon sais, och har på sig en rödaktig dräkt liknande den som Xena hade (fast mer tyg och mindre metall och läder).

likgiltig misär:

Xena kör ju med svärd och chakram oftast men tar det finns finns.

Det gör hon fortfarande. Men hon är nu gravid och har på sig en heltäckande dräkt.


   
SvaraCitera

Åtta:

Men i den här säsongen så använder hon sais, och har på sig en rödaktig dräkt liknande den som Xena hade (fast mer tyg och mindre metall och läder).

Vilken säsong är detta egentligen? :ss

Åtta:

Det gör hon fortfarande. Men hon är nu gravid och har på sig en heltäckande dräkt.

Säker på att det är Xena som är det? Hon hade ju ett barn som blev dödat av Garbrielles dotter Hope. Kanske är en återblick ifrån förr?


   
SvaraCitera
Åtta
Ämnesstartare

likgiltig misär:

Vilken säsong är detta egentligen? :ss

Jag vet inte. Slå på sexan nu så får du se.

likgiltig misär:

Säker på att det är Xena som är det?

Jättesäker.

likgiltig misär:

Kanske är en återblick ifrån förr?

Tror inte det. Har sett flera avsnitt där de är såhär.


   
SvaraCitera

Åtta:

Jag vet inte. Slå på sexan nu så får du se.

Xena är ju död nu :ss

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Vafan det fanns ju mer säsonger än de jag hade :((


   
SvaraCitera

Xena får en dotter sen som jag inte minns namnet på, men hon blir dum och dödar Joxer så dödar Xena henne... Tror jag. [confused]

Lucy Lawless blev iallafall gravid nån gång där på riktigt.


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera