Aviseringar
Rensa alla

Förkyld 🙁


dennie
Ämnesstartare

Jag har blivit förkyld, jag hatar verkligen det. Det värsta är när man ska sitta på lektionen och det bara rinner från näsan. Förutom att snyta sig, har någon något annat bra tips på hur man kan göra för att det inte ska rinna ur näsan hela tiden? Ska ha grupparbete idag där en jätte snygg kille ska vara med. Han kommer att tycka att jag är svin äcklig. Det är svårt nog med kompisar som det är tycker jag.


   
Citera

finns nässpray på apoteket men alla, inklusive snygga killar, har varit förkylda någon gång och kommer inte tycka att du är äcklig. om någon mot förmodan tar en paus från att oroa sig för vad andra tänker om dem och istället tänker på dig och din förkylning så är det väl att det är synd om dig. snyt och spraya och drick varmt


   
SvaraCitera

Sätt en klädnypa på näsan. 


   
SvaraCitera
dennie
Ämnesstartare

PWr:
Sätt en klädnypa på näsan. 

Ahh ha ha... Det är nog riktigt snyggt att gå runt med


   
SvaraCitera

dennie:

Ahh ha ha... Det är nog riktigt snyggt att gå runt med

I Japan är det populärt med ett plåster på näsan. Decora style. Jag brukar ha helt fel kläder på mig också när jag är sjuk, så extra ytterkläder eller nån kofta i väskan du kan byta. Fråga om han har ett plåster.


   
SvaraCitera

PWr:
Sätt en klädnypa på näsan. 

bogo_photo121109095225imbcdrama0.jpg

Tror du tänker på den här scenen. Hjärta


   
SvaraCitera
dennie
Ämnesstartare

Det gick ganska bra idag. Gick på toa för att snyta mig hela tiden. Nu tror väl folk att jag har problem med blåsan istället Galen Ska prova nässpray.


   
SvaraCitera

dennie:

Ahh ha ha... Det är nog riktigt snyggt att gå runt med

Ja visst! Snyggare än att vara dränkt i snor Blink


   
SvaraCitera