Aviseringar
Rensa alla

Förlänga penis


Ämnesstartare

Bör jag förlänga min penis som i slak är 2-4 cm och i erigerat 12,5? Min flickvän var redo att ha sex med mig men jag vågar inte. Som liten har jag blivit mobbad pga min penis i duschen. Ska jag vända mig till vårdcentralen? Är penisförlängningen ovanligt? Jag är 20 år så min penis är fullvuxen.

Thx.


   
Citera

Hundvalp:

min penis är fullvuxen.

[bigsmile]


   
SvaraCitera

Hundvalp:

Bör jag förlänga min penis som i slak är 2-4 cm och i erigerat 12,5? Min flickvän var redo att ha sex med mig men jag vågar inte. Som liten har jag blivit mobbad pga min penis i duschen. Ska jag vända mig till vårdcentralen? Är penisförlängningen ovanligt? Jag är 20 år så min penis är fullvuxen.

Jag tror det är ovanligt då de som har liten pitt inte vågar nämna det ens för en läkare.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lördagsöppet:

Jag tror det är ovanligt då de som har liten pitt inte vågar nämna det ens för en läkare

Jag säger inte att jag inte vågar prata med läkare. Jag frågar bara om det "behövs" att förlänga, dvs är min penis normal eller inte. suck...


   
SvaraCitera

Hundvalp:

Jag säger inte att jag inte vågar prata med läkare. Jag frågar bara om det "behövs" att förlänga, dvs är min penis normal eller inte. suck...

Jag sa inte ett du var ett exempel som inte vågar prata med läkare. Jag sa att det finns de som är åt skogen för blyga för det.


   
SvaraCitera

Jag hitta en penisutdragare [smile]
http://www.andropenis.fi/svenska/andropenis/faqs.htm

(Normal penislängd i erigerat tillstånd är ca 13-15 cm beroende på etnisk bakgrund.)


   
SvaraCitera

Hundvalp:

Bör jag förlänga min penis som i slak är 2-4 cm och i erigerat 12,5? Min flickvän var redo att ha sex med mig men jag vågar inte. Som liten har jag blivit mobbad pga min penis i duschen. Ska jag vända mig till vårdcentralen? Är penisförlängningen ovanligt? Jag är 20 år så min penis är fullvuxen.

Det blir ju bara knas om du vänder dig till vårdscentralen och ber om förlängning, gå bara med huvud och penis hållna högt genom livet och var stolt och oresonlig.[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lördagsöppet:

Jag sa inte ett du var ett exempel som inte vågar prata med läkare. Jag sa att det finns de som är åt skogen för blyga för det.

Å KEJ.

Någon annan som kan svara sin åsikt?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Alltså... Tjejer bryr sig om ens kuk storlek lika mycket som män bryr sig om sina egna brösts storlek. Det är ingen fara, G punkten ligger inte mer än 5-8cm in.

Glöm alla tankar om att förlänga din penis.

Du är du, passar det inte så be dem dra åt helvete.


   
SvaraCitera

Hundvalp:

Bör jag förlänga min penis som i slak är 2-4 cm och i erigerat 12,5?

Nä. Det låter jävligt krångligt. Om det ens går är det väl nån läskig operation som du säkerligen lär ha mycket svårt att få igenom.

Jag har också peniskomplex (for future reference, UM-CP:n [smile]), men har funnit att det egentligen är fullkomligt lulz. Ingen bryr sig i verkligheten. Svårt att INTE påverkas, vet. Och omöjligt att inte tänka på.

Men ändå.

theLINDGREN:

Du är du, passar det inte så be dem dra åt helvete.


   
SvaraCitera
Papper

Jag tycker du inte behöver förlänga din penis, det var runt 70 % av den svenska befolkningen som har en erigerad på 13-15 cm, så din är normalstor.
Min är lite över medel men jag tänker ändå ofta att den är för liten men det är den inte. Att ens penis är för liten oroar sig nog de flesta killar över helt i onödan, precis som du och jag.

Sen så har jag läst att folk med en erigerad penis under 7 cm har en sk "mikropenis" och du har ju en långt över 7 cm, nästan dubbel så lång.[y]


   
SvaraCitera

Löjligt med allt snack om förlängningar. Storleken är inte viktig! Det gör väl inte så mycket om du inte ser den lilla stumpen normalt, men när den är så lång när den står är den fullgod och duger bra, helt normalt.


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera