Aviseringar
Rensa alla

Förlängda versionen av Josefins Snälla Familj och Släkt


Ämnesstartare

När Josefin 15 år kommer hem så säger hennes föräldrar Karin och Peter. Vart har du vart då.
Eeeh på bio så här sent, aaa filmen var 2 timmar. Ljug inte för mig. Kom igen säg sanningen har du Knullat nu igen.
Har nån kille eller tjej fått se dina fina härliga Bröst.
Det har jag för fan inte gjort, inte den tonen tack. en gång till och du kommer bli straffad.
Va rädd jag är jag går till mitt rum. Peter följer efter och säger lägg dig ner på sängen och dra ner dina byor för jag vill Knulla dig. Aldrig i livet.
Då Våldtar jag dig i stället jag ska göra dig Gravid. åh vilken fin Fitta du har. Mamma hjälp. Håll käften och Knulla jag filmar.
Nu är du våran sexslav. Åååååhhhhhh ååååååååååååh åååååååååh.
Josefins systrar Emelie och Nancy o Linda som är jättekåta kommer och håller fast josefin.
Så jävla skönt det är.
Nu kommer morfar och mormor in i josefins rum och morfar säger har du knullat klart med horan jag vill avsugen nu.
Sug av han annars slår jag ut tänderna på dig.
Men varför gör ni så här. Din horjävel Josefin får utslagna tänder av Peters armbåge.
Hon blöder från munnen Emelie och Nancy o Linda går till sin bror och säger vill du knulla Josefin aaa gärna. Karin drar av josefins tröja och BH och frågar Emelie vill du klämma på hennes bröst.
Åh det här har jag väntat länge på. Åååååh aaaa mmm. Åh fan va kåt jag blir.
Linda tar kort på josefins fina härliga bröst. Nu sitter josefin på knä på golvet och hennes morfar säger sug av mig eller DÖ.
Morfar kör ner sin kuk långt ner i Josefins hals hon blir röd om ansiktet och börjar gråta.
Nancy tar en dildo och kör in i josefins röv. Hennes bror kommer och kör in sin kuk i josefins röv.
Nu gråter josefin jättemycket och kan knappt andas. Bara för det där ska du få jävligt med stryk. Josefin är livrädd och suger och blir sönderknullad i rövhålet. Peter tar fram en piska och slår på josefins rygg så att den blir jätteröd och runkar samtidigt.
Josefin vill skrika jättemycket men hon kan inte. Fan vad jag älskar att bli avsugen av unga tjejer. Du har så rätt säger mormor som filmar. Åh äntligen får jag knulla min lillasyster säger hennes Bror.
Nämen Linda och Emelie onanerar ni, aaa vi blir så kåta av det här. Det kan jag förstå. Vi vill gärna ha en 3 kant med dig nu. Åh jag älskar att få knulla mina döttrar. Emelie lägger sig ner på sängen och Linda tar fram en vidrator ock kör in den i Emelies fitta.
Ååååhh ååååh mmm aa aaaa aaaa. Karin klämmer och slickar på Emelies bröst.
Åååååhh ¨åååååhhh aaaa aaa aa mmm aa. Det här är den bästa kvällen i mitt liv säger Peter och sprutar sin sperma på Josefins sönderslagna röda rygg som börjar blöda.
Han säger fan va pissnödig jag blev var kan jag hitta en bra toalett.
Går det bra morfar aaa det kan du ge dig på att det går bra. Nu sväljer hon min sperma hahahaha. Det där var så jävla skönt att få köra in min kuk i horans rövhål.
Josefin vill spy upp sperman men peter säger du skulle bara våga göra det. Han säger till sin dotter att ställa sig upp men hon kan knappt andas och är jätteblodig om ryggen. Hon ligger ihopkrupen på golvet med sperma och tårar över hela ansiktet.
Innan hon reser sig upp säger Nancy jag har hittat en bra toalett DU din hora. Jag har min menstruation. Du ska få känna på min mens hon sätter sig över Josefins ena bröst och säger rör min Fitta.
Åååååh åååååh mmm mm aaaa aaa aa mmm aaa mm. Peter sätter sig över hennes hals och för fram kuken över hennes hals. Hennes bror sätter sig framför det andra bröstet och börjar klämma och slicka på bröstet.
På 3 pissar vi på henne. Neeeeeeej nejj snälla gör det inte. Neeeeej jag gör vad som helst snälla gör det inte. Nu räknar jag ner 1 2 3 Neeeeeeej Åååååå åååhhh fan så skönt att få pissa fy fan va skönt.
Nu säger peter res dig upp hora annars så skjuter jag dig. Jag kan inte. Peter blir rasande och lyfter upp henne och slår henne med sitt basebollträ och morfar tar piskan och slår jättehårt över hennes ansikte.
Hon blir medvetslös. Mormor säger ni är så duktiga vilket fint minne jag kommer få nu.
Nämen Linda och Karin o Emelie har ni 3 kant. Åh får jag slicka lite på din fitta. Det får du så gärna göra. Åååååh åååh aaaa mmm mmm aaa aaa mmm aa.
Det här var mycket trevligt tack så mycket för att vi fick komma. Kom gärna tillbaka.
Hej då ha en bra dag. Detsamma.
2 veckor senare får Josefin veta att hon har blivit gravid med Peter och hela hennes famlj tvingar henne att föda och behålla barnet. THE END.


   
Citera

Vad fan?


   
SvaraCitera

Alltså... Om du hade kunnat stava någorlunda, och ha en hyffsad meningsuppbyggnad, så hade det varit läsbart.
Nu tröttnade man efter två rader.


   
SvaraCitera

Stringburka:

Nu tröttnade man efter två rader.


   
SvaraCitera

Underbar novel, speceillt när dom slog och kissade på henne [blush]


   
SvaraCitera

Väldigt bra, bra språk, lättläst, gillar sånt här!


   
SvaraCitera

AHAHAHAHAHAHHAH xD underbart [bigsmile]


   
SvaraCitera

Den där mormor är så jävla skön.


   
SvaraCitera

:')


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[tired]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

okey...min 7åriga lillabror kanske förstår den....men inte jag....


   
SvaraCitera

omg XD ??


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det var fan helt omöjligt att förstå nånting. Stavning tack!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Så............... vackert

[blush]


   
SvaraCitera

[bigsmile][bigsmile] Så jävla fult

D77X:

Nu räknar jag ner 1 2 3 Neeeeeeej Åååååå åååhhh fan så skönt att få pissa fy fan va skönt.

Smaskigt.


   
SvaraCitera