Aviseringar
Rensa alla

Förlåt men: Era djävla idioter.


Ämnesstartare

Patetiskt att jag ens bryr mig men Ja, jag tar åt mig.

Jag hatar att uppmärksamma mina problem i publik, ogillar den stämpeln ens liv får... Att man inte har det bra osv.
Men sedan, om man väljer att visa sig lättirriterad i kombination med att man verkar naiv & lycklig så blir man helt plötsligt en snorunge?
Eller så ses man som en person som har ett underbart liv, om man går runt med ett smile på läpparna varje dag samt aldrig talar om sina problem.
(Finns säkert andra alternativ, men de passar inte mig och därför skippar jag dem - nu när tråden handlar om mig)

Vill be er idiotiska umare att lämna min tråd som har en rubrik med en massa versaler (om du är trög: Tryck​​), om ni inte vill sympatisera dvs.
Bad aldrig om råd, bad om sympati.
Så ni som har idiotiska saker att säga, bara för att ni inte känner mig, kan dra till "Hur mår du?"-tråden och pmsa där.

Ok, kändes bättre nu.


   
Citera
Ämnesstartare

Orka vara jobbiga än m3lis...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Budolicious:

Orka vara jobbiga än m3lis...

Men fan man är väl mänsklig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fattar ingenting [smile]


   
SvaraCitera

Åsiktsfrihet [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Varför ta åt sig? Tänk efter, vilka är det som gnäller på dig? Svar: UM:are. Människor skyddade bakom en skärm. Ta aldrig åt dig av en UM:are! Aldrig på internet! Jag låter dig komma på varför själv...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Förlåt, men du gnäller lite nu igen och det irriterar nog folk lite, igen.
Nu får du ett jävla råd ändå: gå och prata med någon. En riktig människa, om du vill ha sympati. Sök dig inte hit, för du vet att folk här oftast inte visar sympati (om du inte vet så borde du lära dig det iaf).
Det är ju faktiskt så att alla som vill får skriva i en tråd, även om DU startat den och inte vill.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

Varför ta åt sig?

För detta händer inte bara på internet[cry]

Angelize:

Ta aldrig åt dig av en UM:are! Aldrig på internet! Jag låter dig komma på varför själv...

Harpyja:

Men fan man är väl mänsklig.

Tack!! *kramar*

loom:

men du gnäller lite nu igen och det irriterar nog folk lite,

Jag är lättirriterad, gör plats åt sådana människor också...

loom:

gå och prata med någon. En riktig människa

Har jag redan gjort, får nog med sympati men är så himla besatt av människor men har samtidigt ingen ork för att prata med 190382 särskilt inte när man bor i samma stad osv. det påverkar relationen
osv osv
orkar ej förklara!
Tycker om att kommunicera med okända människor pga. intresse

loom:

för du vet att folk här oftast inte visar sympati (om du inte vet så borde du lära dig det iaf).

Tycker om att irritera mig över dt[blush]

loom:

Det är ju faktiskt så att alla som vill får skriva i en tråd

Enligt reglerna är det väl förbjudet att gå OT?[surprised] Vilket många gjorde i min tråd, och den var inte under Klotter - just för att jag visste att folk skulle irritera sig på mig.

Ingemarsdotter:

Åsiktsfrihet

Förbjudet att gå OT :/


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dtberorpå:

Jag är lättirriterad, gör plats åt sådana människor också

Ännu en anledning för dig att göra plats åt um:are som är lättirriterade.

dtberorpå:

så himla besatt av människor

Detta kan man nog söka hjälp för, säkert jobbigt i längden att inte kunna vara själv.

dtberorpå:

Tycker om att irritera mig över dt

Lite sjukt, men okej. Så länge du inte tar åt dig personligt av all skit som skrivs så är det väl bra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

man blir inte bättre än dem man umgås med


   
SvaraCitera

dtberorpå:

Förbjudet att gå OT

Man är inte OT för att man har åsikter som inte faller samman med dina.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ingemarsdotter:

Man är inte OT för att man har åsikter som inte faller samman med dina.

Ville inta ha tips i tråden, folk gav mig tips... OK, det är inte att gå OT men det är fortfarande inte trådens syfte att ge mig tips[tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dtberorpå:

Förlåt för att jag är en idiot. (Du röstade på detta alternativ)


   
SvaraCitera

dtberorpå:

Jag hatar att uppmärksamma mina problem i publik, ogillar den stämpeln ens liv får... Att man inte har det bra osv.

du kanske borde praktisera det här på um


   
SvaraCitera