Aviseringar
Rensa alla

Förlåt patrick bateman!:-(


Ämnesstartare

jag är så elak [cry] ska bli snabbare promise<3 känns mer som en riktig ursäkt när det är officiellt.

vi kan göra de här till tråden där man ber om ursäkt för dumma saker man gjort mot Patrick. för vi alla vet att han är awesome,come clean ppl <3


   
Citera
Ämnesstartare

Awww vad gulligt, det var på tiden. Stackars lille Patte behöver sådana här trådar[y]

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

cuzIcan:

jag är så elak ska bli snabbare promise<3 känns mer som en riktig ursäkt när det är officiellt.

haha nej. du är underbar, bara du som gör såna här fina trådar och skriver så fina saker [love] det är lugnt, mer jag som är nördig bara [smile] haha känns mer som den här tråden kan bli knepig [crazy]

aww [smile][love] jag kan börja. förlåt mig själv för att jag inte tar hand om mig bättre, ska bli bättre. lovar.

hoppas inte det här blir tråden som försvinner då. får skriva samma i båda .

Storchen84:

Awww vad gulligt, det var på tiden. Stackars lille Patte behöver sådana här trådar

du är inte värdig att ha ett Morgan Freemans citat


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

haha nej. du är underbar, bara du som gör såna här fina trådar och skriver så fina saker det är lugnt, mer jag som är nördig bara haha känns mer som den här tråden kan bli knepig aww jag kan börja. förlåt mig själv för att jag inte tar hand om mig bättre, ska bli bättre. lovar. hoppas inte det här blir tråden som försvinner då. får skriva samma i båda .

naaw:-)<3


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84:

Awww vad gulligt, det var på tiden. Stackars lille Patte behöver sådana här trådar

vet inte om det är direkt synd om honom, men ok^^


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ä ni tsm +_+


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

cuzIcan:

naaw:-)<3

det är så sant [smile] vet inte ens om jag sagt hur glad jag blev när du kom tillbaka eller vad man ska säga, när du som du sa "freakade" och sen efter ett tag bad om ursäkt. blev verkligen jätteglad då [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

det är så sant vet inte ens om jag sagt hur glad jag blev när du kom tillbaka eller vad man ska säga, när du som du sa "freakade" och sen efter ett tag bad om ursäkt. blev verkligen jätteglad då

aww<3 hmm jooo var riktigt elak då:-( nu när förlåt tråden finns får jag lägga till ett förlåt för det med<3


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tickstart:

ä ni tsm +_+

nä:-P


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

cuzIcan:

nä:-P

varför inte[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tickstart:

varför inte

hmm... i don know:-P vi bor typ 1,5 timmar med tåg ifrån varandra... ehhh we're just friends ^^ och vi är väl helt enkelt inte attraherade av varandra på det sättet:-P fråga patrick, vrf får jag frågan?=-O


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

du är inte värdig att ha ett Morgan Freemans citat

Du är inte värdig att nämna namnet eftersom du inte ens vet vem det är[zzz]Eller jo, ok nu har du väl googlat så nu vet du[sad]

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

bateman och cuzican sittin in a treejävel


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

treejävel

Skrattade[love]

[love]


   
SvaraCitera
Paseo

mhihihihi treejävel omg [love]


   
SvaraCitera