Aviseringar
Rensa alla

Förlåta?


Ämnesstartare

Jag gjorde slut med min pojkvän för några dagar sen och mår otroligt dåligt över det. Vi hade varit tilsammans i 2 år och han har gjort slut med mig fram och tillbaka under hela den här tiden, av nån anledning har vi alltid blivit sams men har aldrig riktigt känt mig säker på honom då han hela tiden visat blandade signaler, att han va otrogen i början av vårt förhållande och även skrivit med andra tjejer flertal gånger har inte gjort det lättare. Han skriver till mig och vill ha tillbaka mig men vet inte vad jag ska göra , vet att ett förhållande med honom inte kommer göra mig gladare i längden men vet inte hur länge jag orkar må såhär Ledsen
nån som varit i samma sits?


   
Citera
Lenny

Jag har varit i nästan samma sits (han vänstrade dock inte). Jag tycker inte du ska gå tillbaka till honom. Om han inte kan hålla sig borta från andra tjejer så är han inget att ha. 


   
SvaraCitera
leiz
 leiz

Om du inte kan se en lycklig framtid med honom är han inget att ha, och han tar dig uppenbarligen inte på så stort allvar då ni ständigt gått fram och tillbaka efter att han betett sig som skit. Det är inte okej att vänstra eller att hålla på så, acceptera inte det.
Det är väl upp till varje förhållande var gränsen går, men här mår du faktiskt inte bra av hans beteende. Försök att gå vidare, även om det i svårt, och ge dig själv en rättvis chans att hitta någon annan som du trivs med och som behandlar dig bättre.


   
SvaraCitera
ailuja

Mitt ex skrev med en massa tjejer och det var anledningen till att jag gjorde slut med han. Dock visste jag det ett långt tag innan jag ens gjorde slut, men jag ville väl inte riktigt inse det. Men jag är så glad över att jag gjorde slut för nu i efterhand har jag insett att han är en jävla skithög. 
Jag tycker att om du inte tror att förhållandet kommer göra dig lycklig ett långt tag så är det dags att släppa taget. För mig var det svårt att släppa taget eftersom att vi hade så fina minnen tillsammans ändå, men jag var inte ens kär längre efter allt som hänt mellan oss (det var ett väldigt kaos förhållande), och jag ville inte vara i ett förhållande där jag inte ens var kär. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tack för stödet❤️ 
det känns verkligen skönt att det finns personer som varit i samma sits. Men det är tyvärr lättare sagt än gjort att ta steget till att verkligen släppa en person som har varit i ens liv så länge Ledsen 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Försök iaf att bara skita i honom. du vet att om du förlåter honom och ni blir tsm igen kommer ni snart göra slut igen och ja det kommer fortsätta så tills någon av er sätter stopp för det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det finns fler killar 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Axelinaaas:
Försök iaf att bara skita i honom. du vet att om du förlåter honom och ni blir tsm igen kommer ni snart göra slut igen och ja det kommer fortsätta så tills någon av er sätter stopp för det.

Jag vet Ledsen 
Det är en lättnad att jag tog det steget på ett sätt eftersom jag inte kunnat göra det innan men det är fortfarande skitjobbigt... 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Getrekt:
Det finns fler killar 🙂

Jag vet det 🙂 men just nu har jag ögonen för en kille och då spelar inte det så stor roll


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

eisca:

Jag vet Ledsen 
Det är en lättnad att jag tog det steget på ett sätt eftersom jag inte kunnat göra det innan men det är fortfarande skitjobbigt... 

Självklart är det skitjobbigt just nu men en kortare stunds lidande än en längre stunds må lite dåligt / väldigt dåligt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hej! Jag förstår att det känns jätte jobbigt för dig, Det bästa du kan göra är att dissa honom. Han verkar inte vara en son bra kille han har varit otrogen mot dig, och dumpat dig många gånger, Och jag har inte varit tillsammans med någon men jag har varit kär i en kille som jag trodde var snäll men sen märkte jag vilken idiot han var jag blev jätte ledsen, Alla har jobbigt med kärlek någon gång, Men du kommer säkert hitta den rätta killen som ger dig äkta kärlek 🙂  Du hade väldigt tufft sits men det går över * Stay strong*


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

rigby:
Hej! Jag förstår att det känns jätte jobbigt för dig, Det bästa du kan göra är att dissa honom. Han verkar inte vara en son bra kille han har varit otrogen mot dig, och dumpat dig många gånger, Och jag har inte varit tillsammans med någon men jag har varit kär i en kille som jag trodde var snäll men sen märkte jag vilken idiot han var jag blev jätte ledsen, Alla har jobbigt med kärlek någon gång, Men du kommer säkert hitta den rätta killen som ger dig äkta kärlek 🙂  Du hade väldigt tufft sits men det går över * Stay strong*

Tack så mycket & detsamma! ❤️


   
SvaraCitera