Aviseringar
Rensa alla

förlora oskulden


Ämnesstartare

hej. jag funderar på ifall man verkligen ska vänta på rätt kille eller typ köra på första bästa. hur kändes det efter första gången? var det en du verkligen tyckte om eller bara en random? hur påverkade det känslan efteråt? betydde det någonting, alltså betydde det ingenting efter om det bara var med någon man inte hade känslor för?


   
Citera

Olika människor vill olika saker. Känn efter vad just du vill.


   
SvaraCitera
Notice

Ruttenfisk:
Olika människor vill olika saker. Känn efter vad just du vill.

^


   
SvaraCitera
myten

Tjejen jag förlorade oskulden till var bara nån tjej jag träffa över nätet, hade ett halvseriöst förhållande knappt en månad efter tills jag gjorde slut på det. Inget jag ångrar dock, var mycket ligg den månaden och det var bästa sexet jag vart med om än så länge 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

myten:
Tjejen jag förlorade oskulden till var bara nån tjej jag träffa över nätet, hade ett halvseriöst förhållande knappt en månad efter tills jag gjorde slut på det. Inget jag ångrar dock, var mycket ligg den månaden och det var bästa sexet jag vart med om än så länge 

men asså vad fick du för känsla? att det kändes rätt för det va rätt person eller för de bara var nice sex?


   
SvaraCitera

Hä va mä n ja verkligen tyckte om. Ingen random e. 
Påverkade känslorna till det positiva efteråt. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ruttenfisk:
Olika människor vill olika saker. Känn efter vad just du vill.

men jag vill ha det med någon jag verkligen tycker om men vill ju inte va mobbad o oskuld när jag e typ 16-17? fyller 16 i år. mena inte att jag är mobbad mena ba.. ah...


   
SvaraCitera

öhm, något däremellan..?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tickstart:
öhm, något däremellan..?

dvs..?


   
SvaraCitera

zxcvbnm:

men jag vill ha det med någon jag verkligen tycker om men vill ju inte va mobbad o oskuld när jag e typ 16-17? fyller 16 i år. mena inte att jag är mobbad mena ba.. ah...

Isf vänta. Gör det som känns bäst för dig, bry dig inte om vad andra tycker.


   
SvaraCitera
myten

zxcvbnm:

men asså vad fick du för känsla? att det kändes rätt för det va rätt person eller för de bara var nice sex?

Var inte rätt person kan jag ju säga, upptäckte att hon typ var ett psykfall lite senare så drog fort som fan därefter. Tycker dock jag fick mer självförtroende efter det då jag därefter inte hade nått jag egentligen "skämdes" över 


   
SvaraCitera

zxcvbnm:

dvs..?

kanske inte första bästa men heller inte gå runt och spara sig av arbiträr anledning


   
SvaraCitera
myten

zxcvbnm:

men jag vill ha det med någon jag verkligen tycker om men vill ju inte va mobbad o oskuld när jag e typ 16-17? fyller 16 i år. mena inte att jag är mobbad mena ba.. ah...

Vi hade ett anonymt test 1:an på gymnasiet där det visade att över hälften fortfarande var oskulder. Så du behöver inte oroa dig än. Vet ju bara killarna då i min klass men av dessa är 6/9 fortfarande oskuld. Och detta är i tvåan 


   
SvaraCitera

att ungdomar har sex hit och dit är rätt mycket en myt ja


   
SvaraCitera

Sisådär tre fjärdedelar av min klass är oskuld. Första året på gymnasiet.


   
SvaraCitera