Aviseringar
Rensa alla

Förlora Oskulden?


Ämnesstartare

Hej alla

det hände en sak nyss som är ganska o verklig. Jag förlorade oskulden !!! Jag är lixom 12! Behöver stöd och tips hur jag ska kunna fortsätta mitt liv (har ångest över detta) känner mig äcklig och smutsig


   
Citera

Omg tolv?! Inget illa menat men det är väldigt ungt. Om det var övergrepp prata med en vuxen eller polisen och om inte så prata ändå med en vuxen för det gör det bättre jag lovar❤️ Lycka till


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Emzan03:
Omg tolv?! Inget illa menat men det är väldigt ungt. Om det var övergrepp prata med en vuxen eller polisen och om inte så prata ändå med en vuxen för det gör det bättre jag lovar❤️ Lycka till

Tack för det fina svaret ❤️ Min kille är också 12 så jag vet ej om det är övergrepp.. båda ville fast det gjorde jätte ont! Och jag testade oralsex också för första gången, mår så dåligt


   
SvaraCitera

Den glada Mazarinen:

Tack för det fina svaret ❤️ Min kille är också 12 så jag vet ej om det är övergrepp.. båda ville fast det gjorde jätte ont! Och jag testade oralsex också för första gången, mår så dåligt

Jaha övergrepp är ju när någon gör något mot din vilja. Jag mår själv dåligt ofta och får ibland grov ångest på just natten det är därför jag är vaken nu. Jag vet inte om oralsex räknas som att förlora oskulden men jag har historia med oralsex i ung ålder som jag kan ta privat om du vill❤️


   
SvaraCitera
time
 time

Hej! Du är absolut inte äcklig eller smutsig för att du haft sex. Om det inte känns bra nu så vet du med dig att du kan vänta ett tag till innan du försöker igen bara. Det finns många som sexdebuterat i tidig ålder och det är upp till varje person när man känner sig redo för det. Huvudsaken är att du använder skydd 🙂


   
SvaraCitera
Lillen

time:
Hej! Du är absolut inte äcklig eller smutsig för att du haft sex. Om det inte känns bra nu så vet du med dig att du kan vänta ett tag till innan du försöker igen bara. Det finns många som sexdebuterat i tidig ålder och det är upp till varje person när man känner sig redo för det. Huvudsaken är att du använder skydd 🙂

Tumme upp


   
SvaraCitera

en 12 åring får ligg lmao, jag som 17 och väntar fortfarande xd


   
SvaraCitera

LimeTheFox:
en 12 åring får ligg lmao, jag som 17 och väntar fortfarande xd

Skaffa Grindr. Där får jag mina ligg xoxo


   
SvaraCitera

Amadeus Från Syd:

Skaffa Grindr. Där får jag mina ligg xoxo

Jag är inte 100% bög, men bor I den bögiga staden Stockholm 


   
SvaraCitera

LimeTheFox:

Jag är inte 100% bög, men bor I den bögiga staden Stockholm 

Oavsett man e 100% så kan man få jävligt lätta ligg via Grindr 😉


   
SvaraCitera

Amadeus Från Syd:

Oavsett man e 100% så kan man få jävligt lätta ligg via Grindr 😉

men åh jag vill inte ligga med en idiot, helst någon jag känner väl och runt min ålder, typ dig. 


   
SvaraCitera

Rip, hit me up on Grindr.


   
SvaraCitera

LimeTheFox:

men åh jag vill inte ligga med en idiot, helst någon jag känner väl och runt min ålder, typ dig. 


   
SvaraCitera

Amadeus Från Syd:
Rip, hit me up on Grindr.

Nja hur då? Jag blev precis kontaktad av en 40 åring >:c jag blir ju rädd här 


   
SvaraCitera

LimeTheFox:
en 12 åring får ligg lmao, jag som 17 och väntar fortfarande xd

Same here. Forever alone Gråter eller när ens kompis som har dåligt självförtroende, haft flera ex och pratar om hur mycket hon vill ha en pojkvän. Nästa dag har hon en och de kämpar med få förhållandet att fungera. 


   
SvaraCitera