Aviseringar
Rensa alla

Förlora Oskulden?


SkeletonGirl:

Same here. Forever alone Gråter

Eller när ens kompis som har dåligt självförtroende haft flera ex och när hon tjatat om hur hon aldrig kommer hitta en pojkvän så händer det. Och de kämpar att få de och funka. Förhållandet. 


   
SvaraCitera

Den glada Mazarinen:
Hej alla

det hände en sak nyss som är ganska o verklig. Jag förlorade oskulden !!! Jag är lixom 12! Behöver stöd och tips hur jag ska kunna fortsätta mitt liv (har ångest över detta) känner mig äcklig och smutsig

Du ha gjort nåt normalt, ingen anledning å känna sig smutsig.
Lyssna inte på muslimer Blink


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Emzan03:

Jaha övergrepp är ju när någon gör något mot din vilja. Jag mår själv dåligt ofta och får ibland grov ångest på just natten det är därför jag är vaken nu. Jag vet inte om oralsex räknas som att förlora oskulden men jag har historia med oralsex i ung ålder som jag kan ta privat om du vill❤️

Gärna ❤️


   
SvaraCitera

Den glada Mazarinen:

Gärna ❤️

Det är bara att höra av dig


   
SvaraCitera

Om du nu gör om det någon gång i framtiden är det jätteviktigt att du säger till ifall det gör ont. Det ska inte göra ont för någon, utan tanken är att det ska kännas bra för båda två. Ta det lugnt, känn dig inte tvingad till något och se till att ha tillräckligt förspel.

Dessutom är det ingenting att kännas sig äcklig och smutsig över, men du ska samtidigt inte göra om det så länge du inte själv vill och känner dig redo.


   
SvaraCitera