Aviseringar
Rensa alla

Förlora oskulden-historier !!


05:an

Din kvinna:
En tjej jag träffat på internet, vi körde lite olika positioner och var fumliga , 14 är en bra ålder Galen

Var hitta du henne?


   
SvaraCitera

Din kvinna:
En tjej jag träffat på internet, vi körde lite olika positioner och var fumliga , 14 är en bra ålder Galen

Jag är väldigt avundsjuk.


   
SvaraCitera
Cobrak

förra veckan Cool

först chill snack, musik i bakgrunden å lite ps4, sen en massa foreplay å sen the real action. gjorde ont som fan i början, men det löste sig 


   
SvaraCitera
Cobrak

förra veckan Party

vi snackade lite, spelade lite ps3, lyssnade på musik.. sen blev det en del foreplay som slutligen ledde till the real action. först körde vi försiktigt pga gjorde ont som fan, men sen så Cool


   
SvaraCitera
Emer
 Emer

Oskuld gang. Men höll på att tappa den för några veckor sen. Är glad att jag inte gjorde det, killen var en idiot... 🙁


   
SvaraCitera

Cobrak:
förra veckan Party

vi snackade lite, spelade lite ps3, lyssnade på musik.. sen blev det en del foreplay som slutligen ledde till the real action. först körde vi försiktigt pga gjorde ont som fan, men sen så Cool

Snälla kan vi se en yuri ihop. Handlingen låter viktigare än det andra. Och jag blev svinledsen när en av mina boys sa att han skulle gilla tjejer om han var tjej med. Så straight 🙁

första gången jag kunde säga straight, det går framåt Rodnar


   
SvaraCitera

Emer:
Oskuld gang. Men höll på att tappa den för några veckor sen. Är glad att jag inte gjorde det, killen var en idiot... 🙁

Attans jag är på din sida.
bl varning för mig Tardig


   
SvaraCitera

Det här är en udda tanke, jag vet det, och jag kommer antagligen att bli avstängd förr eller senare. Alla här som vill diskutera red pill eller mgtow eller t.o.m. black pill ”någorlunda” lugnt och sansat, utan att bli varnade eller avstängda hela tiden, är välkomna till min Youtubekanal. Använd kommentatorsfälten under mina videor som en tråd. Jag är inte ute efter varken prenumeranter eller likes, gör som ni vill, jag bryr mig inte.
Det är ett experiment som kan gå helt snett, men jag försöker iallafall.
Jag måste naturligtvis posta en länk till en av mina videor på min kanal:


   
SvaraCitera
Cobrak

SkeletonGirl:

Snälla kan vi se en yuri ihop. Handlingen låter viktigare än det andra. Och jag blev svinledsen när en av mina boys sa att han skulle gilla tjejer om han var tjej med. Så straight 🙁

första gången jag kunde säga straight, det går framåt Rodnar

har velat kolla på yuri hur länge som helst men du har rådissat 🙁


   
SvaraCitera

Cobrak:

har velat kolla på yuri hur länge som helst men du har rådissat 🙁

Jag har ju sparat det bästa till sist med dig. Det är så det ligger till, när harry potter blev känd då var jag väldigt liten och besökte det där slottet en semester men det dissade vi då sen ett år senare då skulle alla till diagongränden och perrongen. 


   
SvaraCitera
Cobrak

SkeletonGirl:

Jag har ju sparat det bästa till sist med dig. Det är så det ligger till kära vän, när harry potter blev känd då var jag väldigt liten och vid det där slottet men det dissade vi då sen ett år senare då skulle alla till diagongränden och perrongen. 

gött Cool better late than never antar jag


   
SvaraCitera

Cobrak:

gött Cool better late than never antar jag

Såg inte du var inne attans du är fired
*up*


   
SvaraCitera
Cobrak

SkeletonGirl:

Såg inte du var inne attans du är fired
*up*

men det är väl bra? let's get the yuri started


   
SvaraCitera

Cobrak:

men det är väl bra? let's get the yuri started

var faktiskt en som gav mig en dejt så vi får ta det efter det. Dock blev jag misstänksam då jag brukar bli kär i dem som säger att jag kan få nån så synd att det var en tjej som sa det. När den som är kär ger bort den till en annan och måste hämta tillbaka.


   
SvaraCitera
Cobrak

SkeletonGirl:

var faktiskt en som gav mig en dejt så vi får ta det efter det. Dock blev jag misstänksam då jag brukar bli kär i dem som säger att jag kan få nån så synd att det var en tjej som sa det. När den som är kär ger bort den till en annan och måste hämta tillbaka.

läste något om triangeldrama haha


   
SvaraCitera