Aviseringar
Rensa alla

Förlora oskulden med vem som helst?


aristoteles:

Som, "Varför skriver du något sådant i ditt cv? :S"

ja, det är tyvärr inte många som ser meriten i det har jag märkt... :-/


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan: ja, det är tyvärr inte många som ser meriten i det har jag märkt... :-/

Själv bifogar jag alltid ett excel-ark och en powerpoint-presentation över alla mina sexuella eskapader så att arbetsgivaren kan välja bort att gå igenom dom om han känner att det inte är relevant för tjänsten. Man ska vara professionell.


   
SvaraCitera

aristoteles:

Själv bifogar jag alltid ett excel-ark och en powerpoint-presentation över alla mina sexuella eskapader så att arbetsgivaren kan välja bort att gå igenom dom om han känner att det inte är relevant för tjänsten. Man ska vara professionell.

ska tänka på det till nästa gång! tack ari, du är så vis!

btw, det va fan längesen vi sågs, du ska inte komma å hänga på um-träff i augusti? 😀


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Om man nu känner sig så desperat efter att bli av med oskulden, är det inte bättre att välja en vän istället för en främling?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan: btw, det va fan längesen vi sågs, du ska inte komma å hänga på um-träff i augusti? 😀

Det kanske man skulleTumme upp Jag jobbar ofta, jour å sånt, men om jag är ledig såGlad


   
SvaraCitera

aristoteles:

Det kanske man skulleTumme upp Jag jobbar ofta, jour å sånt, men om jag är ledig såGlad

vore kul! d är d1 10:e om jag minns rätt

(d är ja som gjort tråd1 men ibland sviker d där minn1)


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera

   
SvaraCitera

Tumme uppParty

aristoteles:

Najs, ska se om jag kan kommaGlad


   
SvaraCitera