Aviseringar
Rensa alla

Förlora oskulden??


Ämnesstartare

Jag har en kill-kompis som vill förlora oskulden med mig utan att ha något förhållande och jag känner detsamma så jag har lite frågor...

Hur ska jag bete mig om han vill att jag ska suga honom eller han vill slicka mig? Om det blir av vad ska jag tänka på? Räcker det om vi bara använder kondom eller ska jag ta p-piller? Om jag tar p-piller är det risk att mina föräldrar får reda på det och att min mens blir försenad?
Vad ska jag göra om min kompis kommer på mig? Vad ska jag säga om jag inte vill fortsätta men han vill göra det igen?

Vi är riktigt bra kompisar så vi vet vad vi tänder på och vilka vi tycker ser snygga och vilka killar/tjejer vi gillar men är detta verkligen rätt att göra bara för att testa??


   
Citera
Ämnesstartare

Kan djur para sejj så kan la smarta människor åxå göra det? De brukar lixom gå av sejj själv osv, men vill du inte så äre bara att säga nej. [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

använd kondom bara. och tänk på att inte göra någonting övht som inte känns bra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

du låter helt sjukt jävla oredo för det här. Men det är upp till dig såklart.

Kondom. Gör bara saker du VERKLIGEN vill göra. prata med varandra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kör FF -Fair fuck [bigsmile]
Dvs, inget man ångrar i framtiden asså[smile]


   
SvaraCitera
time
 time

97olpe:

Räcker det om vi bara använder kondom eller ska jag ta p-piller? Om jag tar p-piller är det risk att mina föräldrar får reda på det och att min mens blir försenad?

P-piller är en ganska lång process att börja med, då du tar första pillret på första dagen du har mens och sedan fortsätter med kartan. Du behöver träffa en barnmorska/någon på ungdomsmottagningen för att få ett recept och gå igenom en rutinundersökning och svara på några frågor. Det är alltså inte ett piller du bara "tar" som funkar som kondom.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Om det känns bra, gör det
(med kondom)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Filixpx:

Dvs, inget man ångrar i framtiden asså[smile]

[crazy]
behöver inte betyda att man inte kommer att ångra det.


   
SvaraCitera
time
 time

Och som Fingerprints sa, du låter inte alls redo för det här. När man är kåt och redo så kommer det där ganska naturligt, eller så känner man själv vad man vill göra och inte vill göra, det är inte så mycket "Hur? Varför? Hur ska jag reagera?" utan är man redo så kommer det ganska instinktivt.

Jag tycker att du ska ta dig en rejäl funderare på om du faktiskt vill göra det här.


   
SvaraCitera

Gör det inte! Som några andra har sagt här för inte vara elak eller så. Dom tänker rätt, man ska göra det när man känner sig redo och när det bara kommer av sig hoppas du fattar. Liksom va fan man ska göra det med en man gillar och inte för att man vill göra bort det!
Liksom jag har inte gjort bort det än fast jag haft chans till det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Äsch. Gör som du vill. Personligen tycker jag att sex ska vara en njutning. Inget man håller på att planerar i veckor. Gå på känsla istället, lycka till.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Johansson:

Liksom va fan man ska göra det med en man gillar och inte för att man vill göra bort det!

En kan väl göra det för att det är sjukt skönt också, eller måste sex vara med "den en elskar mest i helaste verldeeeeen!!!!"? Nä, tänkte inte.

OnT: Som andra skrivit, gör bara sådant du är bekväm med, acceptera ifall den du sexar inte vill göra något, använd kondom och ha roligt. Kan vara värt att ta det väldigt lugnt i början så att ni verkligen känner er bekväma med varandra.


   
SvaraCitera

Om du kan lita på han o ni båda kan vara ärliga med varandra så kan ni ju testa er fram o sen köra på om de känns rätt. Kan man prata med personen o lita på den brukar de gå bra.


   
SvaraCitera

Ensamvargen:

En kan väl göra det för att det är sjukt skönt också, eller måste sex vara med "den en elskar mest i helaste verldeeeeen!!!!"? Nä, tänkte inte.

Men hur tänkte du där? Jaa men om man inte vet om det är skönt? Och så känns det bäst att göra det med någon man gillar så är väl det bättre att göra det då?
Beror helt på hur man tänker säger jag inget om
Alla tänker olika!


   
SvaraCitera
Vippen

Johansson:

Liksom va fan man ska göra det med en man gillar och inte för att man vill göra bort det!

Ensamvargen:

En kan väl göra det för att det är sjukt skönt också, eller måste sex vara med "den en elskar mest i helaste verldeeeeen!!!!"? Nä, tänkte inte.

Det är alltså inte OK att gå emot normen, vilket Herr Johansson föreslår?


   
SvaraCitera