Aviseringar
Rensa alla

Förlora oskuldent till en tjej?


allt detta snack om oskuld/inte oskuld... who cares[zzz]


   
SvaraCitera

det finns inget "såhär sa du göra ". gör det som känns bra, ha sex med henne så får du se[smile]


   
SvaraCitera

En del människor är knepiga av sig..

Jag pratade med en tjej en gång. Som sade att jag aldrig skulle bli av med oskulden eftersom att jag är lesbisk.
-"Mödomshinnan måste spräckas". Då tog jag upp idrottstjejer vars mödomshinna spräcks när dom tränar, isåfall är dom inte oskulder längre. För deras mödomshinna har ju spräckts??

Oskuld = inte haft sex.
Så alltså är en lesbisk inte oskuld om hon haft sex! [y]
Eftersom vi lebbar inte gillar kuk så förlorar vi oskulden med petting, medans en heterosexuell icke-oskuld bör vara kuk i fitta..
Det är vad jag tycker...


   
SvaraCitera

mitt ex förlorade oskulden till mej. jag red honom.


   
SvaraCitera

FrökenRakel:

Då tog jag upp idrottstjejer vars mödomshinna spräcks när dom tränar,

haha klockren ;D


   
SvaraCitera

Alla har olika åsikter och tankar kring detta. Finns inget rätt och fel.
Men själv tycker jag att två tjejer kan förlora oskulden med varandra och lika så två killar! Hur skulle annars homosexuella kunna förlora oskulden? Det behöver inte alls vara kuken i fittan tycker jag. Det kan lika bra vara petting, slickning, avsugning, strap-ons osv. Så ja jag anser att två tjejer kan förlora oskulden med varandra. Men därimot anser jag inte att man förlorat oskulden om man bara blivit smekt mellan benen, nejnej.


   
SvaraCitera

menar du kille och tjej
eller girl on girl action?


   
SvaraCitera

Vincenco:

hon menar om man är en kille
och förlorar den till en tjej

Eller inte.


   
SvaraCitera

FrökenRakel:

-"Mödomshinnan måste spräckas". Då tog jag upp idrottstjejer vars mödomshinna spräcks när dom tränar, isåfall är dom inte oskulder längre. För deras mödomshinna har ju spräckts??

Då kommer en stor del av sveriges befolkning förbli oskulder hela livet oavsätt hur mycket de knullar för att "mödomshinnan" är ett lika luddigt ord som oskuld eftersom lååångt ifrån alla tjejer någonsin blir spräca på något vis. Mycket vanligt att inte blöda alls.


   
SvaraCitera

Definiera "oskuld". Men att ha sex med en tjej... gör bara vad som känns rätt, det kommer naturligt om man hittar en tjej man gillar och vill ha sex med.


   
SvaraCitera

Gulligt:

men hur? vad gör man ?? om man är med en tjej ?

Tja tungan kan man använda till mycket. Fingrar är bra.


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera