Aviseringar
Rensa alla

Förlora sitt studiebidrag?


Ämnesstartare

Uranus:

Det är upp till skolan om de vill ge varning eller ej.

trodde man fick först en varning o fick man 20% igen så rök det


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Roslagsvatten AB:

trodde man fick först en varning o fick man 20% igen så rök det

Nä, upp till skolan som sagt. Om de vill rapportera till CSN direkt så kan de göra det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag hade 58% under mitt tredje läsår på gymnasiet. Inget indraget studiemedel.

Schyssta lärare är ovärderliga.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Uranus:

Nä, upp till skolan som sagt. Om de vill rapportera till CSN direkt så kan de göra det.

jo, fatta det. hade c:a 60% frånvaro i vissa kurser men fick ingen reprimand från min skola [shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mawns:

Jag hade 58% under mitt tredje läsår på gymnasiet.

hade 17%. fast 0% i matte D, biologi B, fysik B. vissa kurser betygsattes ju inte närvaro ens i


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Roslagsvatten AB:

jo, fatta det. hade c:a 60% frånvaro i vissa kurser men fick ingen reprimand från min skola [shake]

Vissa lärare är mer hårda med närvaro än andra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Uranus:

Vissa lärare är mer hårda med närvaro än andra.

LK brukade ju vara ganska slappa fick jag intrycket av. hade skitkass närvaro i dom men fick ändå mvg


   
SvaraCitera
blum
 blum

haha, hade 70% en månad som max, men jag har aldrig fått det indraget[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Roslagsvatten AB:

LK brukade ju vara ganska slappa fick jag intrycket av. hade skitkass närvaro i dom men fick ändå mvg

LK?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Uranus:

LK?

lokala kurser


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mawns:

Jag hade 58% under mitt tredje läsår på gymnasiet. Inget indraget studiemedel.

Schyssta lärare är ovärderliga.

Fast kan inte CSN få ryck och titta på din skolbakgrund och sedan anklaga dig för stöld...Eller vad de nu vill kalla det?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Harpyja:

Fast kan inte CSN få ryck och titta på din skolbakgrund och sedan anklaga dig för stöld...Eller vad de nu vill kalla det?

Nja, vet inte om de bryr sig. Jag fick ju mitt slutbetyg och kommer att fortsätta att tjäna pengar åt dem genom att låna till mina universitetsstudier, så de är nog rätt chill med det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mawns:

Nja, vet inte om de bryr sig. Jag fick ju mitt slutbetyg och kommer att fortsätta att tjäna pengar åt dem genom att låna till mina universitetsstudier, så de är nog rätt chill med det.

coolt.
Själv var jag borta tre gånger från mattelektionen och min lärare drog in mig i ett förhörsrum för att tala om för mig att mitt studiebidrag skulle dras in.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Harpyja:

Själv var jag borta tre gånger från mattelektionen och min lärare drog in mig i ett förhörsrum för att tala om för mig att mitt studiebidrag skulle dras in.

Kommunal skola?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mawns:

Kommunal skola?

Friskola.


   
SvaraCitera