Aviseringar
Rensa alla

Förlorat vän t självmord..


M04
 M04
Ämnesstartare

Sorry för lång onödig text)))))))
Är de konstigt att jag känner skuld för att en tjej jag inte kände bra tagit livet av sig?

asså såhär e de, jag har ju några insta konton som jag liksom använder som en dagbok.
Å bla ett av dom är på engelska, där jag aa men postar deppiga saker p jag har en del följare som ändå bryr sig mer änn minna vänners irl.
Men iaf, då blev jag med i en gruppchatt med lite olika personer som vi då pratade engelska me varan då alla va från olika länder, å då den här tjejen (från Australien btw) skapade gruppen med oss andra då för vi har hjälpt henne på nåt sätt innan så alöa e supersnälla osv.
men ja då denhär tjejen som börjar på E, jag å E hade skrivit en del där å i pm å hon va så snäll å rolig å hjälpte mig med ångest å
självskadan osv, jag hjälpte E ibland också (sa hon)fast jag tycker jag e sämst på det men ja då så har E varit borta ett tag, sen så har en annan E kände där fått ett av hennes konton å sen kom hon i gruppen å ”förklarade situationen” typ varför E varit borta å vi blev ju ledsna å diskuterade saker. Men asså jag kände ju inte E såå bra å jag hade inte kunnat göra så mkt men jag känner typ enorma skuldkänslor för att jag inte hjälpte E innan de var för sent..  Vi tänkte dock i gruppen att de kan vara så att hon e på sjukhus nu men troligen inte..asså aa jag vet inte men jag har ingen jag kan prata med om deTrött å jag blir bara så ledsen typ å särkilt när personer i min klass skämtar om suicide typ varje dag...


   
Citera

M04: särkilt när personer i min klass skämtar om suicide typ varje dag...

skämt är inte nödvändigtvis dåligt 


   
SvaraCitera

säker på att hon är dö? 


   
SvaraCitera

Du har förmodligen hjälpt henne mer än vad alla hon känner gjort. Du är förmodligen en anledning till att hon inte gjorde det tidigare. Du ska inte känna skuld över detta!


   
SvaraCitera

So, we can certainly say that a serious business without a YouTube account is missing all of the fun. It is not a good way to handle business when you can buy YouTube likes and grow your audience organically.


   
SvaraCitera