Aviseringar
Rensa alla

Förnedra...


Ämnesstartare

Ibland brukar jag fantisera att jag är dominant. Och förnedrar tjejen direkt med att spruta fontänorgasm på henne och förnedra henne ja riktigt... hård förnedring.

Och jag skäms..
Men tanken på att förnedra en tjej gör mig så kåt.. Och jag känner mig så skamlig... för att jag blir mest kåt av att bli förnedrar själv och..
Alltså jag känner mig bara så skamlig när jag fantiserar att jag sprutar ner tjejer...
Är det normalt och jag vill gärna bli av med fantasin om att spruta tjejer..

Hur ska jag göra?


   
Citera

du behöver ju inte bli av med fantasin om du blir kåt av den [smile] fast du kanske ska låta det stanna vid att vara en fantasi[rolleyes]


   
SvaraCitera

Vet inte om det är normalt eller inte, men det finns säkert någon brud där ute som vill bli nersprutad. Trixxet är att dem är ofta heterosexuella.


   
SvaraCitera

FrökenRakel:

Och jag skäms..

hur kan du skämmas för att du fantiserar om en viss grej???


   
SvaraCitera

Go for it.


   
SvaraCitera

FrökenRakel:

Hur ska jag göra?

SPelar väl ingen roll vad du fantiserar om, var glad att du fantiserar i huvud taget!


   
SvaraCitera

Killar vill ju spruta ned tjejer, så varför inte.
Men som sagt, det kanske är inte det första du ska säga till en brud i sängen.


   
SvaraCitera

jnybom:

Vet inte om det är normalt eller inte, men det finns säkert någon brud där ute som vill bli nersprutad. Trixxet är att dem är ofta heterosexuella.

Varför skulle det inte finnas homosexuella tjejer som gillar det om det nu finns heterosexuella som gör det? Förstår inte logiken alls.

enhimmelskdrog:

du behöver ju inte bli av med fantasin om du blir kåt av den fast du kanske ska låta det stanna vid att vara en fantasi

Vad ledsen jag blir! Det finns hur många trådar som hellst om killar som vill spruta på sin tjej, eller frågar: var brukar ni spruta på era tjejer?/ tjejer var vill ni bli sprutade?

Är det ett erskänt faktum att tjejer överlag skulle vilja sträva efter att bli nedsprutade? Nej. Detta har förmodligen främst spridit genom porr (personligen hade jag aldrig kommit på tanken att en kille kan spruta på tjejen om jag inte varit medlem på UM/ sett porrfilmer). Men på dessa trådar finns det väldigt få som överhuvudtaget ifrågasättar att killen vill göra det eller borde få göra det. Men om en tjej vill spruta ner någon så skriver man: "du kanske ska låta den stanna vid att vara en fantasi".


   
SvaraCitera

Leverpastejmedgurka:

Är det ett erskänt faktum att tjejer överlag skulle vilja sträva efter att bli nedsprutade?

jag föredrar att inte bli nersprutad.


   
SvaraCitera

Jag har fantiserat om och gjort långt mer dominanta och sadistiska saker än det där. Du är knappast ensam om att gå igång på förnedring direkt.

Känns det inte enklare att acceptera det istället för att försöka bli av med?


   
SvaraCitera

Det är ju bara gött?


   
SvaraCitera

inte nice


   
SvaraCitera

Leverpastejmedgurka:

Varför skulle det inte finnas homosexuella tjejer som gillar det om det nu finns heterosexuella som gör det? Förstår inte logiken alls.

Säger inte att det inte finns det, men jag tror den typen av önskan oftast är större hos heterosexuella kvinnor än homosexuella. Samtidigt är det ju bara en del i en dominansakt som jag antar skulle kunna vara önskad på båda sidor. Men vem är jag att avgöra, bara mina personliga erfarenheter.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Leverpastejmedgurka:

Men om en tjej vill spruta ner någon så skriver man: "du kanske ska låta den stanna vid att vara en fantasi".

Inget feministsnack.. Jag vill bara ha ett svar om hur jag blir av med fantasin.


   
SvaraCitera

FrökenRakel:

Ibland brukar jag fantisera att jag är dominant. Och förnedrar tjejen direkt med att spruta fontänorgasm på henne och förnedra henne ja riktigt... hård förnedring.

Hmm... tror det handlar om mer än att spruta sperma på tjejen. Se så lätta ditt hjärta nu.


   
SvaraCitera