Aviseringar
Rensa alla

försats?


Ämnesstartare

Jag har undrat över en sak, jag äter p piller, men som mänskligt är glömmer jag att ta mina piller ibland. Eftersom ofta inte kondomer finns till hands brukar jag och min kille ha sex endå och låta honom dra ut den innan han kommer. Nu undrar jag om försatsen som killar får innan utlösningen, kan inte den göra en gravid?


   
Citera
Ämnesstartare

blondosmart89:

Nu undrar jag om försatsen som killar får innan utlösningen, kan inte den göra en gravid?

Jo... det kan den, den kan göra dig jättedjävla otroligt gravid.

Sluta använda den dummaste djävla metoden för att undvika graviditet. NU.


   
SvaraCitera

Jo, du kan bli gravid eftersom försatsen innehåller sperma.

Ställ ett alarm för när du ska ta dina piller istället.


   
SvaraCitera

Enligt vår biologilärare äre ingen fara!


   
SvaraCitera

loffapoffa:

Enligt vår biologilärare äre ingen fara!

Då är han dum i huvudet


   
SvaraCitera

Är du allvarlig? [confused]
Vad är det för mening med att äta piller om du nu nödvändigtvis ska slarva med dem? Du får inget skydd av dem då. Så ja, du skulle kunna bli gravid även om han drar sig ur.
Dessutom, hur kul är det att avbryta mitt i?
Ta pillrena som man ska, skaffa kondomer eller sätt in stav eller annat om du inte har någon självdisciplin [tired]


   
SvaraCitera

Froggi:

han drar sig ur.

ohnoes [chocked] jag brukar köra på den metoden....men jag har aldrig gjort någon gravid, är min snopp trasig? har mina spermier pensionerat sej?


   
SvaraCitera

RaggarPonken:

ohnoes jag brukar köra på den metoden....men jag har aldrig gjort någon gravid, är min snopp trasig? har mina spermier pensionerat sej?

[surprised] Vi måste nog rapportera detta till någon verkstad så att de kan åtgärda problemet. Hur kul är det när man inte ens kan göra någon på smällen av misstag liksom! [chocked]


   
SvaraCitera

Froggi:

verkstad

kanske de, rekomenderar du mej att gå till en privatägd verkstad lr märkes verkstad? och ifall ja ska gå till en märkes verkstad....vad är jag för märke? [blush]


   
SvaraCitera

Froggi:

verkstad

kanske de, rekommenderar du mej att gå till en privatägd verkstad lr märkes verkstad? och ifall ja ska gå till en märkes verkstad....vad är jag för märke? [blush]


   
SvaraCitera

RaggarPonken:

kanske de, rekommenderar du mej att gå till en privatägd verkstad lr märkes verkstad? och ifall ja ska gå till en märkes verkstad....vad är jag för märke?

Märkesverkstad, helt klart märkesverkstad.
Angående märket är jag ganska osäker, vad tror du själv att du är? ^^


   
SvaraCitera

Froggi:

vad tror du själv att du är?

okej, jag tror jag är en Lada Samara, men ja orkar inte åka till Ryssland för att bli lagad med hönsnät och silvertejp[n] så därför är jag nog en Audi [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Egentligen skall försatsen inte innehålla spermier, då den ju har till syfte att städa upp i urinröret inför spermiernas framfart, men det kan mycket väl hända att den drar med sig några spermier som redan börjat hitta fram, så vad ska man säga....du kan kan bli på tjocken, yes.


   
SvaraCitera

RaggarPonken:

okej, jag tror jag är en Lada Samara, men ja orkar inte åka till Ryssland för att bli lagad med hönsnät och silvertejp så därför är jag nog en Audi

Haha, äh silvertejp och hönsnät har man ju hemma.
Trodde faktiskt att du skulle säga chevy eller volvo eller nån annan liknande [crazy].
Om du är en audi får du iaf reserdelar relativt snabbt, så snart kan du glatt göra flickorna på smällen igen, med alla delar intakta [bigcheers]


   
SvaraCitera

Froggi:

reserdelar relativt snabbt

jo visst [wink] men i hemlighet så är jag en Dodge Charger [y]


   
SvaraCitera