Aviseringar
Rensa alla

försats?


Ämnesstartare

Froggi:

Dessutom, hur kul är det att avbryta mitt i?
Ta pillrena som man ska, skaffa kondomer eller sätt in stav eller annat om du inte har någon självdisciplin [tired]

Mama has spoken! [bigsmile][love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

RaggarPonken:

jag brukar köra på den metoden....men jag har aldrig gjort någon gravid, är min snopp trasig? har mina spermier pensionerat sej?

För det första är det en väldigt osäker metod, för det andra har du nog bara haft tur. Kanske kondom i fortsättningen? [rolleyes]


   
SvaraCitera

RaggarPonken:

jo visst men i hemlighet så är jag en Dodge Charger

*rawr*! En -68a? [surprised][blush]


   
SvaraCitera

Greger_EFG:

Mama has spoken!

"I'm the almighty Mama, and I've spoken"!
So shut up and do as I say 😉


   
SvaraCitera

I love Lucy:

bara haft tur

okej så 0 av 120 ggr har bara varit tur? jag har kommit i tjejer oxå som tidigare nämnt en 120ggr, och dom har inte blivit gravida? de kallar ja inte tur, de är nog så att jag skjuter blanka skott...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

RaggarPonken:

okej så 0 av 120 ggr har bara varit tur? jag har kommit i tjejer oxå som tidigare nämnt en 120ggr, och dom har inte blivit gravida? de kallar ja inte tur, de är nog så att jag skjuter blanka skott...

Ofta man håller reda på hur många gånger man haft sex, sött.. [rolleyes]

Kan vara tur, jo. Ren tur att du inte fått nå könssjukdomar dock. (såvida du inte haft flickvän hela tiden) 😉


   
SvaraCitera

I love Lucy:

hur många gånger man haft sex

nja nog har ja haft sex mer än så men ungefär så där många gånger har ja kommit utan kondom, sen har man ja kommit me kondom, utanför utan kondom, i munnen på folk/fiskar m.m.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

RaggarPonken:

fiskar

[sad]


   
SvaraCitera

I love Lucy:

[sad]

ja kunde inte låta mitt inlägg bli allt för seriöst...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Froggi:

"I'm the almighty Mama, and I've spoken"!
So shut up and do as I say 😉

^^


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

RaggarPonken:

ja kunde inte låta mitt inlägg bli allt för seriöst...

nä, det hade varit för hemskt för din image eller så.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[smile]


   
SvaraCitera

jag har förtillfället praktiserat "dra sig ur" i snart ett halvår och hittils har jag då inga oönskade graviditeter att uppvisa från det. sen är det ju helt klart inte en säker metod. men jag har då aldrig haft problem med det, inte i tidigare förhållanden heller


   
SvaraCitera

I love Lucy:

hemskt för din image

exakt!..........[cute]...[y].......[rolleyes]


   
SvaraCitera

blondosmart89:

Nu undrar jag om försatsen som killar får innan utlösningen, kan inte den göra en gravid?

Ja, det kan finnas spermier i försatsen, så du kan bli gravid av den. Gör det till en rutin att ta pillren bara. Har du en väska du har med dig jämt, så lägg dem i den och sätt påminnelse på mobilen. Då har du dem alltid till hands när du kommer på att du ska ta dem.


   
SvaraCitera