Aviseringar
Rensa alla

Försats!


fossen:

förresten, ni vet att ni luktar fisk där nere va?

[rolleyes]


   
SvaraCitera

fossen:

förresten, ni vet att ni luktar fisk där nere va?

yeees, i'm aware of that [cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fossen:

tack för den lugnande kommentaren 😀
förresten, ni vet att ni luktar fisk där nere va?

Haha, jag säger bara som det var för mig! Men om det nu är så att det är en tjej du träffat ett tag, baserat på:

fossen:

Efter att man varit ihop ett tag är det inte samma floder som rinner längre så fort man pillar på varandra.

Så borde hon vara van vid detta. Sedan så kunde jag sagt: "men din försats smakar kanske inget eller rent av gott!" men det kände inte jag för av förståliga skäl, därav "men det är ju olika från person till person" :D.

Och angående fisk så var det faktiskt ditt bihang vi snackade om :P, så varför ge sig på mig? 🙂 Det kan du göra om jag någon gång startar en tråd som heter: "tror du jag luktar fisk i underlivet?"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fossen:

det känns ju inget kul att man "satsar" i ens tjejs mun.

varför inte?


   
SvaraCitera

fossen:

Detta är rätt schysst för det innebär att man slipper använda glidmedel med tjejen osv

Vad har du för torr jävla flickvän som kräver glidmedel för vaginalsex? Det skadar ju inte att få henne upphetsad innan du är där och kryper in i busken.

fossen:

men är rätt opraktiskt vid t.ex oralsex, det smakar inte så gött kan jag tänka mig.

Sperma smakar salt. Försatsen smakar också salt.

fossen:

det känns ju inget kul att man "satsar" i ens tjejs mun.

Det får du väl fråga henne om? Försats och att komma i munnen är två helt olika saker.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fossen:

Låter som värsta wannabefeministtjaffset

EN RIKTIG KROPP HAR INGEN SNOPP! .... Eller ? [surprised]


   
SvaraCitera

Crazylegs:

EN RIKTIG KROPP HAR INGEN SNOPP! .... Eller ? [surprised]

Nej usch. Snoppar. Fy fan.


   
SvaraCitera

du gör rätt som lägger mycket fokus och tid på detta, verkar vara något som är ett viktigt ämne och det låter riktigt riktigt extremt jävla jobbigt, jag lider med dig!!1


   
SvaraCitera

variabel:

du gör rätt som lägger mycket fokus och tid på detta, verkar vara något som är ett viktigt ämne och det låter riktigt riktigt extremt jävla jobbigt, jag lider med dig!!1

mm jättejobbigt..

verkligen............


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fossen:

Fråga 1. Vad tycker ni om detta?

Det händer för min kille också, klart det sipprar ut lite kladd, men det är bara att suga som vanligt, det försvinner ju på nolltid då. har inte heller nånsin upplevt att det är enorma mängder och förstår inte riktigt vad som är problemet med det hela. Man dör inte, det smakar helt ok.


   
SvaraCitera

Försats smakar typ salt, det är ingen fara.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag gillar att bli satsad i munnen[crazy]


   
SvaraCitera

Vem bryr sig om vad tjejen tycker? Ge henne en lavett sen fortsätter du med vad du gör bäst.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jo jag har faktiskt samma problem och jag frågade t.o.m. *fråga olle* man kan inte göra något åt det säger han å visst det är ju dryygt om man bara håller på å hångla å sådant men man får väll ba göra de bästa utav det hela?


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera