Aviseringar
Rensa alla

Förslag för 4 månader


rmrg88
Ämnesstartare

Hej alla!

Nästa helg har jag och min flickvän 4 månader tillsammans och jag behöver förslag på något romantiskt och roligt som vi kan hitta på tillsammans då! Hemma och titta på film och mysa hör till vandligheterna så vill hitta på nått speciellt. Någon som håller på några bra förslag? =)


   
Citera

Bjud henne på någon biofilm hon vill se, brukar ju kunna vara mysigt.

eller så kan ni gå ut och äta på någon restaurang 🙂


   
SvaraCitera

Rosblad överallt.
Levande ljus.
En fet jävla BK-burgare i sängen.

Inget kan gå fel.


   
SvaraCitera

Synd att det inte är sommar. Då hade man kunnat göra en varm utflykt ut i naturen och sitta och mysa med tända ljus omkring sig. Äta gott m.m..

Mitt tips är att du fixar fram något riktigt smaskigt att äta, dukar fint, tänder levande ljus, serverar och leker kock. Om du inte är kock, dvs..

En smaskig kvällsmåltid med restaurang-klassat käk och sedan få mysa med varandra kan aldrig gå fel. Kanske om du bränner vid maten [surprised] Men det hoppas man inte på i sådana fall. [confused] (Köp från en restaurang som skickar hem käket, hehe...)

Sammanfattning: God mat, mysigt, bjud ut älsklingen till något roligt ställe. Eller kanske bara gå ut och kika på stjärnorna? Det viktiga är att ni är och umgås med varandra! Exakt vad ni gör är nog inte huvudsaken [cute]

Lycka till!

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

...som avslut, sovrummet...... pfff...


   
SvaraCitera

Rambo:

Mitt tips är att du fixar fram något riktigt smaskigt att äta

Nudlar? 😀


   
SvaraCitera

spela upp en teaterpjäs för varandra. du kan välja romeo och julia. skulle vara väldigt romantiskt!


   
SvaraCitera

Olycklig:

Nudlar? 😀

Hahaha, lite mer får man nog anstränga sig.. [bigsmile]


   
SvaraCitera

flickansvekmigikväll:

spela upp en teaterpjäs för varandra. du kan välja romeo och julia. skulle vara väldigt romantiskt!

åh vad jag skulle skratta


   
SvaraCitera

Det enda riktiga alternativet är ju att ni har en helkväll tillsammans med Tommy Nilsson i bakgrunden.


   
SvaraCitera

varför firar man 4 månader? ///romantikern


   
SvaraCitera

Jättesött om man skulle fira varenda månad man klarade av att vara tlsm.


   
SvaraCitera

isola:

åh vad jag skulle skratta

men gulligt jue. han kan ha på sig såna där kläder också.. w8 hittade . här! Image


   
SvaraCitera

flickansvekmigikväll:

men gulligt jue. han kan ha på sig såna där kläder också.. w8 hittade . här!

Skrattade en massa irl [blush][blush][blush][love]


   
SvaraCitera

vart bor ni råå? lite svårt att veta vad ni kan hitta på om vi inte vet vad som finns i din hemort.


   
SvaraCitera